Wat bedoel je met wonen?
Ik vind het verschil van high tea naar wonen best groot.
haat aan autocorrect.
Ik bedoel high tea of high wine
Ach ik snap wel dat je op een plek wil wonen waar ze high wine hebben
Is STAN&Co leuk voor lunch?
Ja vind ik wel, maar vind het wel een beetje prijzig voor wat je krijgt. Mijn favo lunch tentje blijft Club Vers bij HS, daar kom ik ook elke week
Ja, er zijn leukere tentjes maar Stan&Co is prima en vind het daar ook leuk ingericht.
Omg I love club vers! En veel dingen in de zeehelden buurt zoals appeltje eitje, Pim coffee en sandwiches, bijClarence, crunch café
Ben er net geweest en was wel prima. Duurde allemaal wel vet lang, maar eten was goed.
Alleen is de stad nu hermetisch afgesloten door de protesten
Weet iemand toevallig of/waar een winkel in DH zit waar je kralen kan kopen om zelf sieraden te maken? Ik zoek zoiets als de Beadies in Utrecht!
Ik ben een keer bij Limited Edition geweest, is niet zo’n grote winkel maar wel een heel groot en gevarieerd aanbod. En de vrouw achter de kassa was heel lief en behulpzaam. Zit alleen niet in het centrum, maar wel een aanrader!
Je hebt volgens mij ook Kraal en Mineraal in de Appelstraat, maar is denk ik nogal oubollig.
nog ff een eettip, voor de non vega’s: daydream deli in de molenstraat (zit ook in fahrenheit maar molen heeft meer aanbod)
echt niet normaal zo lekker, ze hebben langzaam gegaarde pastrami die echt SMELT en uit elkaar valt.
ik neem altijd de cheeseburger (ook heel goed vlees) met pastrami er ook op én een bakje chimichurri om er over heen te gooien. broodje is ook een brioche met roomboter geloof ik, nja echt als je gelukkig wordt van een goed stuk koei op zn tijd, watertanden hier.
en ze hebben ofc ook een rueben sandwich
Dat is die waar tram 3 langskomt toch?
Ik zie er iig iedere dag eentje onderweg naar werk, maar ben er nog nooit binnen geweest.
Ja klopt, op de hoek met Laan van Meerdervoort
Weet iemand hier een goede, fijne en vriendelijke tandarts in Den Haag?
Ik woon al 12 jaar niet meer in de stad waar mijn huidige tandarts zit, dus vind het wel tijd voor een nieuwe in mijn eigen stad.
Ik zit bij dental clinics (thomsonlaan) en vind het daar super fijn.
Ik ook!
Ik wissel af met de laan van Meerdervoort (zelfde organisatie) en die is ook fijn.
ik ging even googlen hoe mijn tandartsenpraktijk ook alweer heette en ze staan zelfs op een “de lieve tandarts” website.
heb geen tandartsangst maar toen ik een keer met heel veel pijn kwam was hij super zachtaardig en ik ben eerder met iets anders geweest en kreeg toen ook het gevoel dat ze geen onnodige en dure procedures uitvoeren. ben heel tevreden.
Wij zitten bij Dental Xl, ook tevreden over!