Maar eigenijk slaat dit hele programma echt nergens op. Iedereen kan uiteindelijk het zilver winnen, je hoeft niet over te blijven met een minimaal aantal verraders, je hoeft als verrader niet te mollen want je hebt allemaal hetzelfde belang . Ik weet niet waarom ik dit nog kijk
Ik heb sowieso een hekel aan Chatilla. Geen idee waarom, maar ik erger me dood aan alles wat ze zegt en doet.
Ja ik ook, vind haar de meest vervelende deelnemer.
Offff het wordt een opdracht met oud deelnemers? Dat de montage op een dwaalspoor wil zetten. Ik ben benieuwd
ja ik ook, omdat alles wat ze zegt een beetje passief-agressief is
Ik vind haar niet zo sympathiek, een beetje koud. Toont geen emotie en als iemand huilt noemt ze dat krokodillentranen
enzo.
Ik denk dat je eerst die verraders er uit wil hebben omdat zij een ongecontroleerde factor zijn in het geheel, want ze vermoorden mensen zonder dat je daar iets tegen kan doen als getrouwe.
Op de stemming heb je nog een bepaalde invloed. Dus je wil eerst de verraders er uit hebben.
Je zult nu richting t einde idd een bondje moeten sluiten met iemand zodat je allebei voor het geld kan gaan
Straks de finale toch? Ben benieuwd of er dan eindelijk duidelijkheid komt over wat nou de bedoeling is met winnen en het zilver Ik snap er nog steeds weinig van
Hahah ja het lijkt me ook wat veel ineens qua wat er allemaal moet gebeuren in 1 aflevering? Stemming, moord en dan nog twee mensen die de buit gaan delen of voor zichzelf gaan. Ach ja. Wel blij als dit programma klaar is
Nu moet er toch wel een belegwalhalla klaar staan vandaag!
Echt zo jammer dat Samantha er heel het seizoen heeft ingezeten, vind haar echt vreselijk.
Haha nop
Chatilla moet die gelcast uit haar krullen knijpen.
Dom
Ja zo zo zo dom!!!
Echt zo geen zin in deze aflevering, sinds Samanthaās gesnitch ben ik helemaaaaa klaar met haar.
Lekker met mān besties naar de finale.
Maakt Samantha dus niet uit wie er wint. Zo werkt het toch niet. Zij moet toch willen winnen?
Stupide echt I canāt als je iedereen onder de bus gooit ga dan ook voor de winst
Ik ben volgens mij de enige die haar gesnitch dit wel kan waarderen, maar deze move vind ik dan compleet onbegrijpelijk