De Verraders

Meedoen is belangrijker dan winnen!!!
Said no one ever

1 like

Argh irritante finalistengroep

4 likes

Lijkt mij ook best ‘kut’ voor Holly en Kees om dit zo terug te zien dat het haar niet eens uitmaakt wie er wint.

8 likes

Nouja, dan ben ik nu maar voor Francis

7 likes

La bella maffia :nauseated_face:

2 likes

Ik wou dit net zeggen I can’t

3 likes

Ze geven hun groepje ook nog een naam ook. :face_vomiting:

Na al deze afleveringen snap ik nog niet hoe je wint. De verraders hadden er ook allemaal al uit kunnen liggen toch?!

Het is dat het coronatijd is anders had ik het allang opgegeven.

1 like

Echt dom dat Samantha Loek niet meer heeft als boeman. Als ze zich nu tegen haar gaan keren is ze de lul

Ze moet nu een partner kiezen en zeggen dat ze met diegene voor het zilver wil gaan. Denk dat dat het beste is. Dan kan ze een plan maken om iemand er uit te stemmen en is ze zelf veilig

Ik hoop dat Francis nu Chatilla weet te overtuigen dat het Samantha is terwijl Samantha Loiza zit te hengelen. :stuck_out_tongue:

1 like

Samantha heeft het als verrader tot aan deze aflevering heel slim gespeeld, maar door deze keuze om Loek te vermoorden, werpt ze de schijnwerpers wel op haar

2 likes

Ik denk echt dat dit programma beter werkt met onbekende Nederlanders die echt graag verder willen voor het geld. Als er dan bondjes ontstaan is het helemaal prima maar nu kwam het echt over alsof iedereen elkaar toch al kende en dat er een vriendenclubje samen in de finale staat.

Hoop dat Loiza alles wint en met niemand deelt

5 likes

Dat hele geklef ben ik zo zat haha. Alleen om die reden al zou het idd leuker zijn met onbekende Nederlanders

2 likes

Volgens mij is dit clubje ontstaan tijdens het programma, want een model, basketballer, operazangeres en zangeres

Maar die acteurs en actrices kenden mekaar natuurlijk wel goed

1 like

Ter info de waarde van 16 zilverstaven is ongeveer 10.000 euro. Vond het ook een beetje nietszeggend.

Hand in hand ook I can’t

Het is gewoon corona hier hoor

1 like

Hand in hand de grot in. Tjongejonge doe ff normaal

5 likes

Omg ik zie nu pas dat programma wat volgende week steeds op zaterdagen komt hahaha hoe leuk, een soort Masked Singer maar dan in dragqeen versie

2 likes

Spannend hè jongens, lekker bowlen!

Loek