De Verraders

Hahahaha wat heftig dit bye hol Samantha gooit je onder de bus

1 like

Gooi Samantha voor de bus, kom op!

1 like

Wat een huichelaar đŸ„Č

1 like

Samantha heeft echt de memo gemist dat je als verraders samen moet werken. Die denkt alleen maar ik moet winnen
 :rofl:

8 likes

Gatver Samantha. Zo kut dat ze haar erbij betrokken hebben.

9 likes

En Francis zegt even precies wat samantha kan gaan doen om de verdenking op Loek te leggen.

Samantha denkt dat ze in WIDM zit geloof ik

Iemand die samantha heet kan je ook gewoon niet vertrouwen natuurlijk

1 like

Als iedereen nu nog denkt dat Loek, die als enige niet op Holly gaat, de verrader is terwijl Holly zo duidelijk zegt dat ze daaro keihard genaaid wordt :rofl: dan letten ze echt niet goed op

5 likes

Samantha heeft ook de meest emotionele motivatie ofzo, dus ze kunnen het wel raden! Maar doen ze vast niet. Als ik Holly was, had ik wel een hint gegeven door ineens op Samantha te stemmen met als motivatie “ze weet waarom” hahaha

4 likes

Ik zat dit ook te bedenken maar zouden er niet net als bij de mol regels zijn wanneer je afval (of bijna) je niet mag laten merken oid? En gaf Tijl op het einde nou een soort hint dat er een plot twist aankomt of niet?

Ik zou ook als ik Holly was zeggen van ‘en Samantha bedankt voor de leuke samenwerking hĂ©!’ Maar dat zal wel niet mogen van de regie :joy:

5 likes

Hahaha dat shot van Loek op de gang. Hoe nep is dat

1 like

Ze geven echt een dikke spoiler weg in de preview

1 like

Hoe bedoel je, dat ze zegt “dat die andere twee dat niet zien”? Dus dan stuurt ze Loiza weg ofzo?

(niet openen als je niet wil weten over de spoiler in de preview)

Het gaat over Loek in de volgende opdracht

1 like

Ik was me juist aan het ergeren aan Holly. Het is toch logisch dat Samantha probeert om haar eigen hachje te redden? Ik had precies hetzelfde gedaan. Volgens mij is nergens gezegd dat je als verraders moet samenwerken? Je wint ook als individu dat zilver. Samenwerken is het beste idee zolang niemand het doorheeft, maar om te overleven had Samantha geen andere keuze volgens mij. Ik vond het juist heel kinderachtig dat Holly dat zo zwaar op nam en daardoor leek te hinten dat Samantha de andere verrader is.

Oh en Loek vermoorden is denk ik echt het allerdomste wat Samantha nu kan doen. Als ze die de nacht laat overleven, dan is het echt een inkoppertje volgende week

1 like

Ik ben aan het terugkijken en erger me alweer aan Chatilla.

‘Nee hoor paintballen gaan we niet doen, daarvoor zijn we met te veel vrouwen’

:fu::fu::fu::fu::fu:

@Monito ja maar Samantha wil haar vriendinnen niet vermoorden :roll_eyes:

6 likes

Nou inderdaad :sweat_smile:

Volgens mij hoef je niet perse als individu dat zilver te winnen toch? Ik dacht dat ze moesten kiezen of ze wilde delen of niet en dan kan het zijn dat 1 iemand het allemaal voor zichzelf heeft maar het kan ook dat ze allebei delen kiezen.

Vind het echt leuk dat het programma zich niet alleen afspeelt in Limburg, maar dat de opdrachten vaak ook echt gaan over Limburg en Limburgse tradities. Rowwen HĂšze, zuurvlees maken etc. Proud Limbo haha :star_struck:

4 likes