De Verraders

‘Ik denk dat ik Holly niet meer kan redden.’ Goh.

3 likes

Samantha is ook echt een takke trol zeg. Ze leek me echt leuk maar het valt me vies tegen :joy:

15 likes

Hahaha daar hebben wij het hier thuis ook over net!!

1 like

Haha ik was haasten voor de avondklok. Ik ga nu kijken via begin gemist, ben nu pas bij de recap

1 like

Haha Francis met dat biertje. Had ik niet van haar verwacht.

2 likes

Hahahaha Samantha doet t echt slim als ik jou was die Chatilla eruit rammen oprotten

Dit kan ik beamen!! Haha

1 like

Hahahahahah Omg

uhm, goed weet natuurlijk niet hoe lang er tussen het biertje atten en weer terug naar kasteel zat maar was een fors glas. Weet dat je met 0,5 promille nog mag rijden maar had toch liever gezien dat ze niet zouden rijden. Ook Holly die weigert d’r gordel om te doen,

Hahahah loiza is er klaar mee

Pffff ik begin het echt saai te vinden. Blablabla. Ik heb het idee dat ieder gesprek al 47x eerder is gevoerd.

1 like

Wat een saaie opdracht weer

En wat raar dat er bier gedronken moet worden? Maar ik zal me wel aanstellen haha. Stel dan gewoon een regel in dat je 10x rondje moet draaien

Ik vind Holly zielig

Meh ik vind Samantha zo stom, echt zonde dat ze haar erbij hebben gehaald en dat ze nu als laatste verrader overblijft

Ik vind de opdrachten hier trouwens zoooo retesaai, vond alleen die ene keer met de angsten leuk maar daarna viel het toch iedere week tegen

3 likes

Waarom janken ze nou weer allemaal? Je bent een week weg :sob:

2 likes

Holly voelt aan…

Omg stop wat ongemakkelijk dit

1 like

Alles is maar saai deze aflevering.

Samantha verpest echt het hele spel. Ik vind het nu ook allemaal wel langdradig worden.

13 likes

Naaaaaah ik kan het niet aan, ze maakt het alleen maar erger. Wat stom dit.