Iedereen is zoooo emo I can’t
Ik vind dat gejank elke keer zo extreem overdreven?
Maar blijf wel kijken. Want wil wel weten hoe het afloopt haha.
Ik snap dat ook niet. Ik zou alleen maar wijzen en roepen ‘zie je wel, bitch’.
dacht dat ik het toppunt van labiel was maar dit slaat alles
Ze worden labieler met de aflevering
Anyway. Je moet nu iemand vermoorden die niet mee zal gaan op Francis
Wat heeft Kees met zijn hoofd?
Heb ik ff gemist
Volhouden Holly, laat de backstabbing bitch je niet ompraten.
Precies. Dan maar Francis er uit, je moet je mattie wel bij je houden
Ik vind Francis heel leuk, maar die opmerking over dat ‘modellen toch niks eten’ vond ik een beetje jammer. Hopelijk laat Holly zich niet omlullen door Samantha met haar grote mond, want dan graaft ze haar eigen graf. En ik wil sowieso graag dat Chatilla eruit gaat want die vind ik helemaal niet leuk
Einde spreekbeurt.
Ik vind iedereen wel echt zo dramatisch in dit programma
Iedereen ligt de hele tijd te janken als iemand eruit gaat/zegt dat hij een verrader is. Dat zie je normaal ook niet echt bij wie is de mol en dit speelt zich echt af in een week ofzo?
Zag ergens Francis uitleggen dat er zo veel gehuild wordt omdat ze hier meer dan 12 uur per dag mee bezig zijn en daarom zo intens is. Als je het natuurlijk vergelijkt met de mol zijn er meer opdrachten en reizen ze vaak door een land. Weet niet of dat het verschil maakt of dat we met een enorme groep emo-ers te maken hebben
Daar zit wel wat in opzich. Ik bedoel ze mogen elke dag een flut activiteitje doen en de rest van de dag zitten ze de hele tijd in hun hoofd te complotten en te hopen dat ze eten krijgen. Als ik t nu zo lees is er eigenlijk geen reet aan om mee te doen
Antwoord op de hamvraag: waarom had Kees een pleister op zijn hoofd?
Jezus, nog geen 5 minuten in en er jankt al iemand.
Omg ik wil ook een Loek
Hahaha love Francis
Wat zit holly nou te janken je hebt dr toch zelf weggestuurd
M’n lievelings docent op de uni heette ook Francis. Alle Francissen zijn leuk.
Hahaha Samantha doet het echt goed niemand heeft enig idee geloof ik