Ja true haha voor het spel is dat het ergste. Ik zou een slechte mol zijn. In die situatie zou dat geld me weinig uitkomen. Zou liever voorkomen dat mijn identiteit wordt achterhaald.
Amai, ik heb echt totaal geen idee meer wie de Mol is. Ik vond dat verhaal van Alina wel zielig, hoe ze 16 jaar illegaal in België verbleef en dus ook in de gevangenis.
Ik had ergens gelezen dat je dat ook als ‘tip’ kon zien dat ze de Mol is, omdat ze met haar familie zo lang onder de radar is gebleven maar dat lijkt me zo cru van de bedenkers als dat echt zo is.
Vond deze aflevering zo leuk! Die oud olympische helden en de rol van Salim. Geen idee wie de mol is, hoop ook niet Jolien.
Christian werd wel getindershamed hahaha aww
Ja terwijl ik juist bij die vraag dacht: sowieso dat allevier op tinder zitten komop Bart
Ik vond het echt een super leuke aflevering, maar heb nog steeds geen idee wie de Mol is hoor haha. Neig naar een van de mannen, en zou het wel leuk vinden als Bart het was
Ik denk dat het Christian is, puur omdat ik de andere 3 echt kandidaten vind.
Alina is heel slecht in strategisch nadenken, kan niet aantal stappen vooruit denken in eigen belang. Bart is daar wel heel goed in maar is steeds degene die de proef laat slagen heb ik het idee. Jolien is heel fanatiek, zo fanatiek dat het bijna niet te faken is naar mijn mening.
Dus dan Christian haha. Vind hem ook de grappigste
Wie denk je dat de mol is?
- Bart
- Christian
- Alina
- Jolien
0 stemmers
Jolien is echt mijn BEC. Haar hoofd en manier van praten ook tijdens die laatste proef, vet irritant.
Verder vind ik het eigenlijk apart dat Salim nog terug mocht komen om voor zichzelf geld te winnen. Ik bedoel, leuk voor hem en van mij mocht ‘ie het zeker hebben, maar waarom hij wel en Dorien niet? Wat maakt hem zo speciaal? Ik snap wel dat het vervelend is hoe hij eruit is gegaan, maar hij had de laatste test nu eenmaal het slechtst ingevuld…
Ze hebben toch gewoon van tevoren bedacht om zo’n opdracht op dat moment van de afleveringen te doen, dat de afvaller geld kon verdienen door dat spel te winnen. Lijkt me niet dat ze specifiek hebben gewacht tot Salim de afvaller was.
Al ben ik wel benieuwd hoe ze het ingericht hadden als inderdaad bv Dorien of Christian de afvaller was.
Ik vond het wel een leuke aflevering. Vond Jolien wel weer irritant en ze deed de opdrachten van het laatste spel zo goed dat het inderdaad verdacht leek. Hoop niet dat zij de Mol is.
Was dat niet als een soort van troost omdat hij in de vorige aflevering niet de oorspronkelijke afvaller was?
Hij had de laatste test helemaal niet het slechtst ingevuld? Dat was op basis van 5 vragen ofzo. Hij had op de eerste 15 vragen een groen scherm. Dus een soort troost inderdaad omdat iemand anders had moeten afvallen.
Maar zoiets is altijd willekeurig toch? Ze hebben van tevoren gepland dat bij deze aflevering te doen, niet om hem als persoon. Er zijn ook wel eens kandidaten geweest die een tweede kans kregen en terug mochten komen (seizoen 5 bijv en bij de Nederlandse versie ook wel eens). Dat is ook niet helemaal eerlijk, maar hoort bij het spel en dan heb je gewoon ‘geluk’ dat je er net op dat moment uit gaat en niet een aflevering eerder of later.
Ik zie het trouwens niet echt als troost @oliverqueen, want ik denk dat de afvaller ook geld had kunnen winnen als die hetzelfde was gebleven (dus dat degene die eerst een rood scherm te zien kreeg er ook daadwerkelijk uit ging).
Ik vind Jolien helemaal niet zo vervelend, maar ik ben blijkbaar in de minderheid!
Ik zit trouwens op Bart als mol.
Op basis van alle 20 vragen had hij wel de test het slechtste gemaakt. Bij enkel de eerste 15 was iemand anders slechter maar de uiteindelijk score werd berekend over die 15+5, niet alleen over die laatste 5. De volledige test is normaal toch altijd 20 vragen dus zo bezien heeft Salim die wel gewoon het slechtst gedaan.
Ik vind het wel jammer want ik vond hem wel leuk, wel leuk dat ie nog iets heeft kunnen meepakken.
Ik heb overigens echt geen enkele mol nu in het vizier.
Ah ja logisch, waarschijnlijk inderdaad wel vooraf gepland dat dit bij die aflevering zou gebeuren. En dan inderdaad als variatie op ‘je hebt nog een kans om als afvaller terug te komen in het spel’. Ik denk dat ik het gewoon over het algemeen een beetje flauw vind dat een random afvaller nog geld krijgt hehe.
Dit gaat mss niet inhoudelijk over de mol, maar wou het toch even kwijt. Ik volg een mol-forum (meelezer) en stoor me zò aan de “un-wokeness” (haha?).
Bart helemaal ophemelen als slimste kandidaat ooit, gewoon omdat hij man in een hoge functie is. Hij speelt het op een manier die Cathy (eerste seizoen) ook deed, maar zij werd afgemaakt voor het feit dat ze vaak voor eigen belang ging ipv groepspot. In het verleden zijn er ook al genoeg superslimme vrouwen geweest, maar daar hoor je niets over.
Jolien en Alina wegzetten als jonge naïeve meisjes. (100% zeker dat Alina op haar 20jarige leeftijd al meer levenswijsheid heeft dan geprivilegieerde Bart ooit zal hebben).
Rare ‘hints’ zoeken die te maken hebben met Christian zijn handicap. Etc.
Ugh het jeukt vaak om er niet op in te gaan, maar heb er ook weer geen zin in.
offtopic advocatuur
Weet niet of dit ook onder de categorie ‘woke’ valt, maar ik stoor me zo dat advocatuur als een topfunctie beschouwd wordt. Niet elke advocaat is een mediagenieke strafpleiter of een Harvey Specter. Ik spreek nu over België, maar uit de advocatenbarometer (onderzoek) blijkt dat er veel te veel advocaten/inwoner zijn EN geschat 30% (dat is bijna een derde!) onder de armoedegrens leeft (minder dan 1000 euro netto/maand). 20% a 25% kan zelfs het jaarlijks balie-lidgeld niet betalen, dat jaarlijks ‘maar’ ong 2000 euro is.
De media schetst een glamoureus beeld, en ik zeg zeker niet dat Bart een sukkelaar is. Ik wil enkel een pleidooi (hehe) houden dat advocatuur niet per se de topfunctie is dat velen denken dat het is.
Maar Bart is in mijn ogen niet zozeer heel slim maar vooral heel tactisch. Hij durft risico’s te nemen en hij speelt t op een heel leuke manier. Als ik met hem in het spel zou zitten dan zou ik zijn manier van spelen waarschijnlijk minder waarderen.
Is waarschijnlijk idd wel een man/vrouw ding dat Bart met dit soort spel wegkomt en dan een vrouw met zulk spel afgebrand wordt?
Nee die tweede test was helemaal opnieuw alleen dan mét die 5 vragen!
Neee toch? Alleen die laatste vijf vragen dacht ik!