Ja ik vond het wel heel naïef gespeeld om toch nog die laatste stolp te willen openen.
En bij die opdracht met de auto niet weten wat neutraal is en daardoor al haar geld kwijt
Dat was Alina toch?
Maar ik vond het ook zeer verdacht dat het voor jolie zo snel ging
Neen dat was Jolien, die als laatste moest rijden op die landingsbaan!
Aaah zo leuk voor Salim dat hij nog wat geld heeft kunnen meenemen. Ik vind Jolien bijna te verdacht. En ik wil eigenlijk gewoon niet dat zij het is. Die cactus opdracht vond ik wel geweldig . Maar hing die ballon bij Christian dan lager? Dat moet toch haast wel om het eerlijk te houden. Ik hoop echt op een finale met Bart, Christian en Alina.
Vind het echt prima dat deze kandidaat eruit is! Had het idee dat hij/zij het spel het minste door had aan de hand van wat gezegd werd in de ‘biechten’ (weet niet of in BE dat ook zo genoemd wordt).
Ik vond het wel een sfeermaker. Ik begin me steeds meer te ergeren aan Jolien, maar ik kan er niet de vinger op leggen waarom juist. Ze leek zo arrogant tijdens dat ouzo drankspel
Ja zeker een sfeermaker! Bedoelde het meer inhoudelijk.
Heb hetzelfde met Jolien.
Zou het wel jammer vinden als Jolien nu de mol blijkt, dan was het niet heel onverwacht ofzo. Ik word graag bij de finale verrast met een ‘neeee huh hoe dan’ gevoel
Is er eigenlijk net als in Nederland standaard een aflevering waarbij niemand naar huis moet? Of doen ze in België niet aan die onzin.
Nee er moet elke aflevering wel iemand naar huis dacht ik!
Christian blijft mijn mol, en ik hoop op Bart als winnaar
Oh heerlijk! Ik haat dat zo bij de Nederlandse mol. Zeker dit jaar waarbij drie keer niemand naar huis ging.
Bart is en blijft mijn mol! Altijd sleutelposities en vond hem erg nep struikelen in de opdracht tegenover Salim
Ik vond die opdracht met Salim echt geniaal bedacht haha.
Ik neig ook steeds meer naar Bart. Vaak wel de leidende figuur en zorgt er dan voor dat anderen ervoor zorgen dat de boel mislukt (dus dat het niet hem direct aan te rekenen is). Bij die kamers kon ie ook prima als eerste achterblijven, in die andere kamers had hij toch niks te zoeken en zo kon hij zich voorbereiden op zijn taak als mol in de laatste kamer waarin hij de boel sowieso kon laten mislukken
Van Jolien geloof ik niet dat ze de mol is, denk dat haar fanatisme echt is en dat ze heel competitief is en dat ze daardoor tikkie bitcherig overkomt af en toe (hallo herkenbaar, ik ben een soort kruising tussen het klunzige ik-kan-niks van Dorien en het competitieve van Jolien dus mensen zouden mij echt haten als ik hieraan mee zou doen haha)
Oh en ik vind het echt knap van de originele afvaller van vorige week, die heeft dus deze week ook weer overleefd aangezien Dorien groen vuurwerk had. Dus zo lig je er met een half been uit en zo ben je alweer 2 afleveringen verder. Die moet toch haast wel goed zitten nu zou je denken
Ik vond Jolien trouwens wel ultra naïef bij die laatste kamer. Voor de mol was op dat moment de verdubbelaar helemaal niet het ergste. Die dagboekjes van de afvaller zouden Jolien enorm op weg helpen. Net als de hoofdverdachte van Salim. Als mol zou het mij op dat moment weinig kunnen schelen of het geld verdubbeld werd. Die boekjes en hoofdverdachte zijn een enorme bedreiging voor zijn of haar identiteit.
Ja idd die afvaller! Die heeft zich heel goed kunnen herstellen na het rode scherm. Wellicht wel een groot voordeel geweest voor diegene. Ben heel benieuwd wie diegene is!
Wat ik me afvraag, hoe zouden ze de loopopdracht gedaan hebben als niet Salim maar bv Dorien vorige week al was afgevallen? Die deal van de mol moet toch al op voorhand opgenomen zijn, nee?
Dat stukje video van de Mol in de auto was heel algemeen en niet specifiek over de opdracht toch? Dus dat had overal over kunnen gaan. Denk dat ze het dan op een andere manier of in een andere opdracht verwerkt hadden. Of misschien wel gewoon precies hetzelfde en dan was Dorien gewoon de sjaak geweest haha. Gilles heeft in interviews achteraf wel eens verteld hoe ze bepaalde opdrachten opgezet hebben, hopelijk gaat hij dat bij deze ook nog doen.
Ik zou dat ook nu denken, dat ik dan zou zeggen van ik heb rood. maar als ik in die positie zit in het spel zou ik waarschijnlijk ook proberen om mezelf te redden.
Huh de verdubbelaar is dus wel het ergste, want het doel van de mol is zo min mogelijk geld in de pot brengen.