De Mol België

Christian is gewoon de mol en had een rood scherm hahaha

Nee Christian was wel zenuwachtig maar anderzijds waren zijn rij-instructies aan Alina heel louche. Én hij was diegene die riep naar Bart en Alina dat ze van het dak moesten, terwijl dat wel een goede positie was om Willy Sommers te zien. Dus Christian is de mol.

Bart had het rode scherm, en acteerde blijkbaar goed want hij bleef telkens buiten schot

1 like

Ik zie in haar bril eigenlijk enkel de groene achtergrond van de struiken achter haar, geen weerspiegeling van het laptopscherm. Vind haar trouwens wel de irritantste kandidaat dus ik hoop dat ze volgende keer naar huis mag.

Ik denk dat Bart een rood scherm kreeg, hij leek opeens heel zenuwachtig toen zijn pijl werd afgeschoten na die van Jolien en Christian.

Maar ehm, mijn mol is er nu dus uit en ik heb werkelijk geen idee wie het dan wel kan zijn. Ik was er in eerste instantie van overtuigd dat het een man is, maar ik geloof niet dat Bart of Christian het is…

1 like

Jezus, de moeder van Alina in de auto… ik zou gewoon uitgestapt zijn!

Volgens mij is de moeder van Alina de mol :sweat_smile:

12 likes

Mijn moeder zou ook zo zijn :joy:. En waarschijnlijk nog dreigen dat ze geen aanwijzingen meer ging geven als ik zou blijven vloeken.

2 likes

Haha mijn moeder ook :). Heerlijk ook toen ze zei “Alina, niet zo vloeken!”.

Vond hen wel een hele leuke band hebben.

6 likes

Oh maar ik vond dat zij juist goede aanwijzingen gaf. Ik vond Christian heel irritant met dat gelul erdoorheen en die slechte aanwijzingen. Hij stond vanuit een heel andere hoek te kijken en kon dus helemaal niet goed op de cm zien of ze goed ging, dat kon die moeder wel. (Alhoewel Christian niet kon weten dat hij door Alina’s moeder heen aan het lullen was dus eigenlijk vond ik het irritanter dat Alina niet ff zelf bedacht dat haar moeder betere aanwijzingen kon geven dan hij)

7 likes

Ja, ik las vanmorgen nog ergens dat Christian foute instructie gaf. Ik merkte dat niet echt tijdens die utizending, maar ik ben dan ook een ‘mijn-kant, uw-kant’ persoon:).

Bovendien zijn Christian en Alina mijn twee verdachten, dus als die twee in dezelfde scene zitten, wordt er volgens mij alleen maar gemold…

Oh ja ik vond het niet per se verdacht dat Christian foute aanwijzingen gaf, dat kwam volgens mij vooral door de hoek van waaruit hij keek (van boven en de zijkant, itt de moeder die recht van voren keek), want vanuit zijn plek leek het wel alsof hij goede aanwijzingen gaf. Vond het vooral zo onnozel en irritant dat hij (en Alina) dat zelf niet door had. Al is dit misschien ook weer naief gedacht van mij omdat ik hem totaal niet verdenk haha.

Hier snapte ik echt heeeelemaal niks van! Ze zaten achter elkaar, hoe was het logisch te onthouden wat zijn kant en haar kant was? Haha vond dit zooo vaag.

12 likes

haha, ik denk dat standaard is voor als ze naast elkaar in de auto zitten en dat dat makkelijker te extrapoleren was dan de concepten links en rechts:p

1 like

Hahaha ja dat had ik ook. “Dus links is mijn kant en rechts is jouw kant?” Ik dacht: zeg gewoon links of rechts?!

2 likes

Precies dit. Ik denk dat Bart een rood scherm had en dat hij zich slim eruit gered heeft. Hij nam steeds de lead, maar ik vond hem erg nerveus ogen.

Ik vond Christian flink mollen deze aflevering!

2 likes

Ik dacht dat ze kant van het bed bedoelden haha :sweat_smile: maar dat vond ik al vaag want uit wel standpunt kijk je dan, als je voor het bed staat of als je erin ligt?

1 like

Jolien heeft dezelfde manier van doen als een toxic ex vriendin van me en ik merk dat ik me ook steeds meer aan haar begin te ergeren haha, hoop dus ook dat ze er snel uit ligt

2 likes

Ik ben erg heel benieuwd wat de rol van Salim nu gaan zijn in samenwerking met de mol. En Jolien die de auto niet in neutraal kreeg :roll_eyes: Ik vind haar ook niet zo leuk. Mijn hoofdverdachten zijn nu Bart en Dorien.

Ben tegelijkertijd ook nog het seizoen in Zuid-Afrika aan het terugkijken, vond het concept van die hunger games opdracht echt heel leuk. Merk wel dat de seizoenen/opdrachten/kandidaten beetje door elkaar heen gaan lopen door zo te kijken haha.

Seizoen Z-A aflevering 6

Haha zo chill die duikopdracht met de bagage, en dat Davey zegt ‘Dit is echt superwarm’ en iemand vraagt ‘Wat is er?’ en Davey ‘Ik heb pipi gedaan, dat is keiwarm’ haha. En nadat iemand zegt dat het keiraar is zegt Davey ‘Dat is wel eens plezant om te doen’, iemand anders ‘pissen in het water?’ en Davey ‘nee dit’ (refererend aan het duiken) zulke chille interacties.

4 likes

Het Z-A seizoen was zoooo leuk. Ik wil die ook weer kijken!

Vond de afgelopen aflevering erg leuk. Is het bezoek er altijd maar zo kort? Had het idee dat ze er andere keren langer waren.
Ik denk dat Bart het rode scherm had. Hij nam enorm de leiding tijdens het overleg en wist zo de aandacht van zich af te schudden. Ben benieuwd naar de rol van Salim, ik zou met mooi wat geld naar huis gaan haha

1 like

Dacht dat het bezoek de voorgaande keren bleef slapen.

Hoop dat Alina of Christian de Mol is. Bart vind ik wel leuk, maar in het begin te opzichtig als Mol. Jolien vind ik irritant. Dorien is zo sommige/onhandig, vind ik ook geen leuke Mol tactiek.

1 like

Mijn theorie is dat het scherm dat ze kregen geen kleur had, maar dat er in letters ‘rood’ of ‘groen’ stond. Ze keken naar mijn gevoel ook allemaal een fractie van een seconde langer dan nodig als het gewoon de kleur was (wat ze verwacht hadden).

Daarnaast vind ik het ook heel opvallend dat er niemand Bart verdacht van het rode scherm, lijkt mij dat de kandidaten niet hun mol gaan aanduiden want dat is een verspilde kans om geld te verdienen/zichzelf te redden. Maar ik ben wel vrij hard op Bart gefocust en voor de rest wisselt het per aflevering of ik de anderen verdacht vind of niet.

1 like

Ik denk dat Jolien het rode scherm had.

1 like

Hehe, zo waar dit.