De Mol België

Ja ik ga echt veel te lekker op Gilles :hot_face:

1 like

Die proef met het eten, heb me echt doodgelachen wat een geweldige proef was dat. Die laatste proef vond ik ook heel goed bedacht.

Valt me trouwens op dat ze echt hele hoge bedragen bij de proeven kunnen winnen hier. Makkelijk zo 5000 euro per opdracht, en dan ook niet eens zo ingewikkeld. In Nederland krijgen ze de meest onmogelijke opdrachten en dan kun je met een beetje geluk 1500 euro winnen.

2 likes

In het “echt” heeft hij echter een tamelijk groot ego dus is ook niet alles :stuck_out_tongue:

2 likes

Niet persoonlijk, mijn man werkt er al eens mee samen; tegen de andere belangrijke gasten wel gezellig doen, maar tegen het gewone werkvolk (monteurs etc) kan er blijkbaar geen goeiedag vanaf. Maar goed, da’s niet zo ongewoon voor bv’s.

2 likes

Ah dit is dan weer heel jammer.

En @Chesirecat Ja ik vond het ook een teleurstelling te horen! Hij komt altijd zo sympathiek over.

On topic; ik vond de eetopdracht geweldig, Dorien en Jack zich maar volproppen terwijl de rest zich kapotzweette :joy: zo simpel, maar toch zo goed gevonden.
Bij de opdracht van het parachutespringen geloof ik trouwens echt niet dat Christian voor de verdubbelaar ging, volgens mij wist hij maar al te goed dat het om de pasvragen ging en probeerde hij zich er achteraf uit te praten omdat er zo sterk op Bart werd gereageerd. Ik hou trouwens van dat soort psychologische opdrachten, simpel concept en de invulling gebeurt volledig door de kandidaten zelf.

5 likes

Bart :see_no_evil: Haha

1 like

Hahaha vreemde autocorrect :thinking:

Wat een eliminatie :hushed: wel jammer van de uiteindelijke afvaller.

Shit man, ik zou mij massa’s schuldig voelen als originele afvaller ookal is dat het spel.
Wie verdenken jullie ervan het eerst het rode scherm te hebben? Mijn vriend denkt dat er helemaal geen rood scherm was en dat iedereen een groen scherm te zien kreeg.

1 like

Ik denk Christian. Mijn vriend denkt Jolien maar dat klopt niet hoor.

1 like

Ik dacht eerst dat Alina rood zou hebben. Vond het wel erg grappig hoe zij ruzie maakte met haar moeder bij die auto opdracht haha
@Kahlo vroeger deden ze dit ook en toen ging Marzena er uit en had men achteraf laten zien wie er uit ging, dus denk niet dat iedereen groen kreeg hoor, anders konden ze sowieso ook geen geld verdienen toch?

2 likes

Ik denk ook Christian.

Ik ook. Vond het ook vreemd dat ze zijn pijl niet wilden afschieten. Vond het vrij opvallend

Wooow deze eliminatie. Het is dat Dorien al groen had gekregen. Anders had ik haar verdacht als originele afvaller omdat ze zo moest huilen. En omg dat einde in de auto bij Salim. Heeel benieuwd wat dat gaat worden. Als ik er toch al naar huis moest zou ik best nog voor wat geld gaan. Ik vond de stem van de mol trouwens wel op Alina lijken maar dat zou te makkelijk zijn. Oh en ik moest echt hard lachen bij die opdracht met de auto’s toen dat shot van de schildpad kwam.

1 like

Ik denk ook dat Christian het rode scherm had.

Maar Bart had wel tranen in zijn ogen toen zijn pijl afging hmm. Maar ik verdenk hem nog altijd als mol (en Dorien ook).

Ik vond Dorien mega verdacht bij de camera opdracht. Zo lopen klooien de hele tijd en kostbare tijd verspillen op het einde. Maar dat werd zo duidelijk in beeld gebracht dat ik haar juist weer minder verdenk.

1 like

Ik denk ook dat het Christian was. Vond dat hij heel vreemd op Jolien reageerde. Vond Joliens ‘fuck’ en reactie nadat Alina’s pijl groen was heel oprecht overkomen.

Ben wel totaal kwijt wie de mol is. Echt geen flauw benul. Ik zou een poll hier op het forum niet eens in kunnen vullen haha

Edit: hmm de mol wilde natuurlijk 3 groene pijlen want geen geld. Wie was het meest leidend in het kiezen van wiens pijlen werden afgeschoten?

1 like

Wie kreeg het rode scherm te zien?

• Bart
  • Christian
  • Jolien

0 stemmers

Wie is de mol?

• Alina
  • Bart
  • Christian
  • Dorien
  • Jolien

0 stemmers

Ohja heb een nieuw favoriet woord. Sfeerspons. Nu al zin in de dag dat ik dit kan gebruiken.

8 likes