Haha iedereen die klaagt over de opdrachten kijkt zeker niet naar de NL mol ? Als je scouting in actie wil zien moet je daar wezen.
Vind de Belgische mol echt 100000x beter!
Ik heb trouwens nog 0 idee over wie de mol is.
Haha iedereen die klaagt over de opdrachten kijkt zeker niet naar de NL mol ? Als je scouting in actie wil zien moet je daar wezen.
Vind de Belgische mol echt 100000x beter!
Ik heb trouwens nog 0 idee over wie de mol is.
Jaweeel Haha wat vreselijk is die toch. Maar in vergelijking met vorige seizoenen de Mol vind ik dit seizoen tot nu toe wat matig.
Ik heb inderdaad nooit de Nederlandse versie kunnen volhouden. In vergelijking met wat ik daarvan gezien heb, vind ik dit seizoen nog steeds een meesterwerk haha. Maar tov eerdere seizoenen, mwah. De verwachtingen liggen ook super hoog natuurlijk.
@anon18050057 misschien daarom dus. Ik bedoelde in vergelijking met oudere seizoenen van De Mol, niet in vergelijking met het Nederlandse programma. Vroeger had ik al snel een verdachte, al wisselde die dan nog. Nu heb ik werkelijk geen idee en denk ik bij alles “dat is verdacht maar ze brengen het zo duidelijk in beeld dus wellicht net niet de mol” etc. Doordat alles op Molfora volledig geanalyseerd wordt en er altijd wel iemand een goed verstopte hint door had en het dan overal op internet stond, zijn ze de montage misleidender gaan maken en zijn de hints vaak nogal vergezocht.
Ik vond het ook weer genieten en ik vond Laure erg verdacht deze aflevering. Zo gek dat ze het naambordje miste bij de minotaurus opdracht en bovendien was zij volgens mij ook heel stellig in dat ze niet voor de vraagtekens moesten gaan bij de graafopdracht. Dat kon dan geïnterpreteerd worden als goed, aangezien iedereen dacht dat het pasvragen zouden zijn, maar als mol weet je natuurlijk dat het juist iets nuttigs voor de opdracht was.
Ik vind Bart steeds leuker worden. Na die 10000 euro in aflevering was hij credits kwijt, maar ik vind dat fanatisme nu wel leuk
Love de mindhunter muziek
En typisch dat bart gaat onderhandelen lol
Het is wel duidelijk dat Bart er alles voor over heeft zo ver mogelijk in het spel te komen.
Jammer dat Laure eruit is, vond haar de leukste kandidaat.
Ik snap niet zo goed waarom iedereen dit keer zo boos is op Salim, Dorien en Bart. Het blijft toch gewoon een spel, zou ook sowieso voor pasvragen gaan. Fuck iedereen hahaha.
Vond het wel naïef van christian dat hij dacht dat ze voor het geld zouden gaan. Ik denk dat niemand dat gedaan zou hebben, aangezien ze deze aflevering al bijna 10.000 euro verdient hadden.
Denk dat het vooral is wat Jolien al een beetje zei, het gaat niet zozeer om de keuze maar omdat zij zelf geen pasvragen hebben en dus een nadeel tov die drie
Vind dorien zo dommig, ook bij die algemene kennis opdracht twee aflevering terug. Nu dat ze de golfbal raakt terwijl bart zegt niet slaan
Hahaha Bart met zijn vlaanderen vakantieland
Op een of andere manier kan ik die echt niet hebben. Vanaf het gaat over fysieke proeven haakt ze af.
Waarom doe je dan mee?
Ik vind Jolien ook wat ambetanter worden haha. Ik heb ook nog altijd geen idee wie de mol zou kunnen zijn, misschien Alina of Salim?
Ja ik vind het ook gek dat ze over salim zei dat ze hem verdacht vond met die pasvragen, maar ze stelde het zelf als eerste voor?
Deze groep is een beetje saai/vlak. Vind Bart en Christian dan nog wel het meeste karakter hebben
Ik vind het steeds leuker worden nu de groep kleiner wordt. Kan Bart ook wel waarderen, volgens mij zou ik er als kandidaat precies zo in staan als hij.
Ik verdenk ook Jolien en Salim het meest! Alhoewel ik tijdens de Bourgondische opdracht wel het idee had dat de mol aan tafel zat…
Deze aflevering was weee super tof, met alle twists in de opdrachten!
Ik vind de Mol België echt zoveel leuker dan de Mol NL!
Ik verdenk Dorien en Bart…
Wie is de mol?
0 stemmers
Ik vond het wel echt slim van Bart! Ik zou zelf ook wel mee hebben gedaan met die deal maar ik zou zelf niet zo slim zijn om dan te zeggen dat je meedoet voor 1 pasvraag minder dan de ander.
Ik verdenk Dorien, maar ik vind haar ook wel heel overduidelijk ofzo. Dat ze zogenaamd fysiek niks kan en daardoor altijd op sleutelposities zit.
Aan de andere kant pakte zij die telefoon van onder de tafel en was het bart die zei dat ze zoveel mogelijk moesten eten.
Wel gek ook dat ze zei dat salim meteen voor de pasvragen wou gaan terwijl zij dat zelf deed.
Waarom vond je het slim dat hij uit zichzelf zei minder pasvragen te willen? Is toch een minder resultaat? ik snapte niet waarom hij dat deed
Omdat ze dan met hem in zee zouden gaan ipv met Christiaan. Zo weet hij zeker dat hij er winst van heeft.
Ik weet niet wat ze hadden gedaan als Bart en Christiaan allebei voor 3 pasvragen in de deal waren gestapt.