Ik denk dat de mol in de groep van het graven en van in het bos aan het touw lopen zat. Je hebt dan twee keer de meeste invloed op het spel (hoewel, als Dorien de mol was kon ze zich natuurlijk nooit in de groep met betere fysiek praten na haar zwakke fysieke prestaties van afgelopen afleveringen natuurlijk…). Dus ik denk dan Bart, Alina, Laure of Jolien. Bart is zooo opvallend dus hij zal het vast niet zijn (speelt wel telkens heel veel geld weg…), Laure blijft voor mij mysterieus
Neeee haha koekeroend betekent achterlijk; koekezacht is lief/zorgzaam (alhoewel ik Els soms ook koekeroend vond; geen fan)
Nee heb ik ook, er zit zo nog niet echt iemand bij waar je veel gevoel bij krijgt of een heel grappig figuur ofzo…
Ik heb het ook een beetje. De opdracht met het roeien vond ik ook saai, ik bleef niet helemaal geconcentreerd kijken.
Oh en ik heb werkelijk geen idee wie de mol is. Doordat het door de montage ook bijna onmogelijk te achterhalen is geworden, vind ik het ook minder leuk om actief moeite te doen om te ‘speuren’.
Ah neee ik vond Els juist heel leuk
Ik had die opdracht in het bos nooit kunnen doen . Alleen al het idee van zo’n monster tegenover mij krijgen zou mijn hartslag naar 180 brengen. Ik heb ook echt nog geen flauw idee wie de mol is.
Echt he. Ik zou verstijven van angst, dat er iets achter je aan zit
Wooow wat was de bosopdracht gaaf!! Vond de rest een beetje mwah. Vooral het roeien was wat saai.
Ik vind Jolien best wek verdacht. Vinden jullie dat ook? Ze is zo fanatiek, maar elke keer op precies de verkeerde momenten ofzo… Kan het moeilijk uitleggen maar ik vind haar heel gemaakt overkomen. En ze zegt tijdens de opdrachten ook vaak dingen waarvan je denkt: nee dat zou echt compleet averechts werken.
Daarom vond ik haar zo irritant bij de laatste opdracht. Als je constant loopt te tetteren in zijn walkie talkie dat iemands hartslag te hoog is… daar wordt toch niemand rustig van. Als ze een gewone kandidaat is, dan was dat echt heel dom.
Oh hier ben ik het heel erg mee oneens haha, je kan juist bij de Belgische mol goed meeraden. Omdat de opdrachten zo goed in beeld gebracht worden, kan je super goed inschatten wat sleutelposities zijn in een spel en waar je dus als mol zou moeten zitten. Hierdoor kan je heel goed mensen uitsluiten.
Ik vind Bart de leukste kandidaat en zit qua Mol op Laure of Salim.
Ik ga voor deze week ook op Jolien als mol… Zou zelf gillend door het bos rennen denk ik zelf
Ook dat moment dat Bart gewoon langs dat monster wandelt zonder zijn hartslag omhoog gaat, ik begaf het echt zelf al in de zetel.
Oooh dit ja! Ik slaakte ook een gil. Zou ter plekke een hartaanval krijgen als ik daar langs moest.
Edit: ook al weet je dat er niks kan gebeuren en het gewoon een spel is hahah. Ik ben een angsthaas.
Vind ik ook!
Omg jaaa ik had dat echt niet gekund!! Mijn hartslag ging tijdens het kijken al omhoog haha.
Hahaha ik had ook allerlei hysterisch gegil uit het bos verwacht, zou ik in elk geval wel doen. De meeste bleven echt koelbloedig, vooral Bart!
Was wel leuk ook hoe Christian struikelde omdat hij bang was, daarna ook zo bozig ‘wie zei dat de minotarus achter me stond??’ terwijl dat niet gezegd was. Ik vond het zo dom dat hij terug ging zonder op het bordje te kijken, maar waarschijnlijk was hij gewoon echt bang?
Echt een leuke opdracht maar wel heel moeilijk.
Wie is de mol?
- Laure
- Bart
- Dorien
- Salim
- Christian
- Alina
- Jolien
0 stemmers
Hmm ja ik vind dit seizoen ook al een beetje tegenvallen. Beetje saaie opdrachten ook.
Ik bedoel het niet vervelend, maar wat is er zo eng aan die opdracht dan? Ik snap Bart wel het is overdag en er rent een productiestagiair met een masker op rond. Weet ook niet of mijn hartslag daar sneller van zou gaan…
Ik denk gewoon de kans dat je gepakt kan worden, hartslag is denk ik ook zeer moeilijk zelf te controleren.
En ik ben zelf ook gewoon een dikke schrikscheet