De Mol België

Meteen op de home pagina:

Oh wacht. Ik dacht dat je aflv 2 bedoelde :woman_facepalming:t3: Stommmmm haha

Oh haha nee, gewoon de eerste!

1 like

Morgen pas aflevering 2!

1 like

Nog even bewust gewacht met kijken tot na de finale van Wie is de mol, maar nu al een pareltje. Zo’n genot om naar te kijken, veel meer humor ook heb ik het idee? Heb me rot gelachen toen ze ook op die bootjes lagen. :joy:

Ben benieuwd wat er met die kist aan de hand is.

2 likes

Is er een manier om als Hollander de aflevering direct te kijken als die wordt uitgezonden? Of echt pas wachten tot vanavond laat?

Volgens mij kun je het alleen na de aflevering terugkijken

1 like

Benieuwd of Dorien volgende week afvalt, gezien zij op Bruno zat :thinking:

Ooeeh was weer leuk en lekker mysterieus. Wel weer creepy die stem op het laatste. terwijl ze helemaal geen enge dingen zeggen ofzo :sweat_smile:

Ik vond omdat ze zo aan het lachen was toen ze dat zei dat ze zelf de mol leek!

Leuke aflevering weer! Vraag me wel af wat de consequenties waren als iemand de doos had geopend.

3 likes

Ik ben ook heel benieuwd! Ik gok (hoop) dat we daar nog wel achter gaan komen, ook omdat dit op het einde bij dag dagboek van de mol ook weer benadrukt werd.

1 like

Ja ik ook! Denk wel dat als iemand de doos had geopend, ze de naam never nooit niet hadden kunnen vinden.

2 likes

In het dagboek van de mol zei de mol dat hij/zij desnoods de doos zelf open had gemaakt, maar dat dit onmogelijk was. Maar niemand van de kandidaten wist, naast degenen die de doos bewaakt hebben, dat de doos bewaakt werd (en dus dat het onmogelijk was). Zou dat betekenen dat Jolien of (ik ben de ander haar naam even kwijt) de mol is?

Misschien is de mol wakker gebleven en heeft hij ze gehoord? Of omdat ze per 2 op een kamer lagen en zn kamergenoot niet wou?

1 like

Vorig jaar werd de mol door de crew op de hoogte gehouden via een smartphone

2 likes

Wat vond ik Jolien irritant bij die laatste opdracht.
De afvaller vond ik wel prima.

6 likes

Ik denk dat er goed gemold werd tijdens deze aflevering!

2 likes

Leuke aflevering weer, echt goede opdrachten! Vooral die met de minotaurus vond ik tof, ik zou het zelf heel eng vinden denk ik haha.

Afvaller vind ik ook prima, hoopte al dat zij het zou zijn eerlijk gezegd. Zij of Bart, ik vind hem echt zo dominant en irritant aanwezig.

Ik heb weer een nieuw woord geleerd; koekezacht? Is dit in dezelfde lijn als koekeroend van temptation destijds :joy:.

3 likes

Ik weet niet of het aan mijn gemoedstoestand ligt, maar ik vind deze groep eigenlijk helemaal niet zo leuk. Beetje saaie persoonlijkheden, behalve Bart maar hij is teringvervelend.

5 likes