De Mol België

Ik had de afvaller zo de overwinning gegund, wat jammer!! :frowning:

4 likes

Ik wil hier gewoon even vastleggen dat mijn eerste gedacht Elisabeth was als mol, en dat ik het geweldig zou vinden als dit gevoel voor de eerste keer ooit juist zou zijn :stuck_out_tongue: . Man, nog 1 week en we weten het.

2 likes

Pfoeee ik dacht een hele tijd dat Axel het zou zijn. Maar vandaag bracht hij nog 3000 euro binnen, dat zou een mol toch niet gedaan hebben? In datzelfde spel vond ik Elizabeth verdacht. In die tweede ronde waar ze een kaart van Bas mocht trekken, trok ze in samenspraak met hem 400 euro, terwijl ze wist dat hij een vrijstelling had…

2 likes

maar ze kon ook niks anders doen dan toch? hij moest van haar trekken en zij had niks meer te bieden, ook geen strafpunt.

Oh shit ja je hebt gelijk, dacht even dat zij ook nog bij hem mocht trekken

1 like

Ik vind Bas zo intens intens stom.

6 likes

Neeee, zo jammer van Joeri. :frowning_face: Vond deze aflevering ook helemaal niet zo leuk.

En ik heb dus werkelijk GEEN idee wie de mol is. Ik hoop alleen dat het Bas niet is.

1 like

Noooo Joeri :(. Ik vind Axel iedere aflevering wel echt grappiger worden. Zo sullig af en toe.

Edit: en wat een vette trailer voor de finale!

3 likes

Ja balen van Joeri! Ik denk dat Elisabet of Bas de mol is. Ik verdacht de laatste weken vooral Elisabet, maar deze week vond ik Bas juist verdachter overkomen. Ik hoop dat Axel wint.

Is dit trouwens al de tweede vrijstelling van Bas? Met die schietopdracht had hij er ook al 1 verdiend toch? In dat geval hoop ik helemaal dat Elisabet de mol is.

Ja inderdaad! Had sowieso het idee dat ze verkeerde antwoorden gaven. Leek mij ook makkelijk voor de mol om te mollen, maar misschien stonden de antwoorden in de briefing

2 likes

Nee! Ik vond Joeri echt de enige leuke kandidaat die nog over was.
Sinds vorige week zit ik op Bas als mol, maar ik gun Axel en Elisabet beide de winst niet.

4 likes

Ik vond Bas zo’n ongelooflijk slechte pokerface hebben bij dat kaartspel dat ik echt niet meer geloof dat hij de mol is.

6 likes

Ik vind dit ook echt geen leuk finalegroepje zo helaas. Vond Kaat en Joeri echt leuk, hoopte dat zij beiden de finale zouden halen. Eén van hen mocht van mij echt winnen!

Ik weet ook echt niet meer wie de mol nu is. Als het Elisabet is vind ik het wel goed gedaan, want die lijkt echt oprecht en zo zo zo fanatiek. Bas zou ik idd wat @Bubbless zegt zo een slechte mol vinden, vooral door zijn (gebrek aan) pokerface. En Axel vind ik zo intens onnozol overkomen, echt irritant. Ook met maar 1 gezichtsuitdrukking haha.

3 likes

Ik zag ergens langskomen dat al die dieren iets te maken kunnen hebben met de Chinese/Vietnamese astrologie, bv. dat het geboortedier van de mol niet langs is gekomen.

Zou wel verklaren waarom er zóveel dieren(opdrachten) in dit seizoen zitten.
.

1 like

En wie zou via die theorie de mol zijn?

Aangezien we alleen de leeftijd van de kandidaten weten, zijn er twee mogelijke geboortejaren per kandidaat:

Axel: 1978 - 1979 = Paard - Geit
Bas: 1986 - 1987 = Tijger - Konijn
Elisabet: 1985 - 1986 = Os - Tijger

Als je dan de aapemojis uit de aflevering van gisteren meeneemt, dan zou het paard overblijven. Dat zou dan Axel kunnen zijn als hij ook echt in 1978 geboren is.

3 likes

Als Axel de Mol is dan is dit voor het eerst in járen dat ik vanaf het begin goed zit :smiley: Deze theorie brengt me nog meer in mijn tunnel haha

Ik heb net de vorige aflevering teruggekeken. Weet iemand hoe laat de finale online komt? Het liefst kijk ik ‘m nu meteen erachteraan :smile:

Meer mensen die het al gezien hebben :smile: