Voor mij ook iemand die ik al vanaf het begin in de gaten hield. Maar 100% overtuigd was ik nooit.
Wow ik twijfelde tot het laatste moment, wat knap gedaan!
Ahw zo’n fijne einde! En wat heeft de mol het goed gedaan zeg. Echt knap.
Ben benieuwd naar volgende week, en vooral ook naar wie de 2 andere misschien-mollen waren.
Echt een supervette aflevering! Ook zo’n satisfying einde, met een leuke edit. Kunnen de Nederlandse makers nog wat van leren.
Heel blij met de winnaar, gun hem het zo! Ik had liever een andere mol gehad, maar al bij al vond ik het een leuk seizoen en een sterke finale!
Jaa, wat leuk! De aflevering liep enorm vast de hele tijd maar inmiddels (met veel gevloek en geduld) toch afgekeken. Ben zo benieuwd volgende week naar de mollenacties! En hoe de eerdere afvallers op het nieuws reageren haha!
Aaah zo leuk dit. Ik. Moet wel zeggen dat ik deze aflevering nog enorm aan het twijfelen ben gezet door bas, ik had hem echt nog nooit als mol verdacht en nu opeens dacht ik ‘oh shit misschien is hij de mol wel en ik heb nooit echt op hem gelet’ haha. Maar ik verdacht Elisabeth sinds een aantal afleveringen, ze had vaak een bepaalde grijns op haar gezicht, alsof ze moest lachen… Hahah dat vond ik trouwens echt hilarisch. Vooral toen ze met z’n drieën moesten beslissen welk kunstwerk door de mol was gemaakt en welke door een kunstenaar. Haha.
Heb echt zin in de aflevering van volgende week!
Oooohhh ik zat toch verkeerd haha. Heel benieuwd naar volgende week!
Haha ik heb net eens alle polls teruggescrollt en ik heb echt elke week andere mensen aangeduid Nochtans was ik wel zeker van mijn mol nu op het einde! Ik gunde het de verliezende kandidaat nog net wat meer om te winnen, maar vond het wel een leuk seizoen
Zo leuk al je polls elke week @Penny_Lane, grappig ook om terug te scrollen langs de voorgaande!
oehhh hier ben ik heel benieuwd naar! en ook hun gezichten. Zullen we vast volgende week te zien krijgen
De finale was zo tof zeg!!!
Ik vond het echt een hele toffe finale ondanks dat ik de overgebleven kandidaten niet heel leuk vond.
Verdacht Elisabeth ook al een paar afleveringen maar begon toch weer heel erg te twijfelen, vind het echt knap gedaan!
Leuk om te lezen! Ik ben echt heel benieuwd naar de molacties volgende week en hopelijk zenden ze er een stuk meer uit dan in de Nederlandse versie
Ik ga Gilles wel missen
Wat een tof seizoen en spannende finale! Ik heb Elisabet wel een tijdje verdacht, maar dacht later (vooral deze aflevering) dat Bas de mol was. Dus het kon nog alle kanten op. Ook wel echt knap gedaan, zo zonder voorbereiding. En een leuke groep en leuke opdrachten. Eigenlijk jammer dat het hier niet zo bekend is als de Nederlandse, terwijl het veel toffer is dan de NL-editie. De Nederlandse is ook wel oké, maar echt niks hierbij vergeleken.
Leuk dat je dat gedaan hebt! Ok volgende week nog een aflevering maar ik ga het missennnnn
Wauw wat een werk! Als ik dit vooraf had geweten had ik elke poll ingevuld
Ben al blij dat ik niet op de laatste plaats sta
Ik had echt het gevoel dat het hem zou zijn, was onterecht blijkbaar. Ik hou het maar bij de dader raden in crimeseries, dat gaat me wat beter af
Aahh wat leuk! En ik had niet verwacht dat ik in de prijzen zou vallen haha.