Ik denk dat Axel de mol is. Ik vond het vreemd dat hij ervoor zorgde dat er water in de kist met de fakkel kwam. Alleen klopt het dan wel niet waarom hij een minuut onder tafel bleef bij het diner. Moeilijk
Zo zielig dat er geen bezoek komt!
En ik verdenk daarom Elisabeth en Kaat weer minder (verdacht ze al niet echt maar dit als extra argument) omdat zij het over het bezoek hadden gehad en vond dat er wel geloofwaardig uitkomen.
Ik blijf bij Joeri als mol ook al heeft hij deze aflevering precies 0 verdachte dingen gedaan.
Vond het zo leuk voor Elisabet dat zij won en haar man mocht komen! Denk dat zij het ook wel het meest ‘nodig had’ van iedereen. Ben wel heeel benieuwd op wie haar man de test heeft gemaakt en of ze er iets aan heeft. Zou zuur voor haar zijn als hij hem helemaal op Bruno heeft ingevuld haha.
Ja die kippen vond ik ook onnodig, maar kon wel goed lachen om die proef.
Vind dit seizoen echt zo leuk! Leuke opdrachten, leuke groepssfeer, grappige mensen. Mijn lievelings tot nu toe denk ik.
Ik ga ook steeds stuk om de opmerkingen en uitspraken van Joeri en Elisabet.
En hoewel ik nog steeds op Joeri zit, deed deze aflevering me weer twijfelen in de richting van Kaat of Axel. Dus hoop dat één van die twee er de volgende keer uit gaat.
Ik vind Axel zooooo verdacht dat ik daardoor denk dat Kaat de mol is
Is het bij jullie trouwens ook zo dat als je meteen na de uitzending probeert terug te kijken de aflevering het steeds niet goed doet?
Hoezo weten ze niet waar Jakarta ligt pfff
Echt props voor de muziek trouwens! Helemaal mijn smaak haha.
Ik heb geen idee wie de mol is maar geniet er gewoon van.
Ik ben ook helemaal niet op zoek naar wie de mol is. Ik geniet gewoon van het spel haha
Ik vond de opdracht met de brommertjes/mozaïekmuur/socialmedia-team zo leuk en goed doordacht, maar ik vond het zó stom dat die kippen erbij zaten?! Het was toch net zo leuk geweest met nog een ander attribuut erbij, wc borstels om te matchen met het wc papier of een stapel knuffels of een bestekbak die lekker ratelt als alles naar beneden dondert… Zo onnodig om met zijn allen te gaan lachen om gestreste levende dieren als je met je brommer op de stoeprand knalt, snap dat dus echt niet🤷
Wel tof gedaan met het bezoek ook, bij het “napraat” rondje leek het net alsof ze naast elkaar op de bank zaten haha!
Ja ik hoop dat ze in de volgende seizoenen minder dieren bij de proeven gaan gebruiken. Tijdens die opdracht met de dieren op de kamer was dat varkentje volgens mij ook super onrustig, zo zielig!
Ik kan trouwens maar niet kiezen tussen Axel en Kaat als mol. Axel lijkt mij meer een kandidaat die juist als mol wil overkomen in de hoop dat de andere kandidaten op hem gaan stemmen. Maar Kaat monteren de makers dan weer zo vreemd, bijvoorbeeld toen ze zei dat ze alles op Eva had ingezet? Ik weet echt niet wat ik er van moet maken. Hoop wel dat Joeri of Elisabeth wint!
Ik heb het nu pas kunnen kijken. Ik vraag me een beetje af of het de Mol wat slechter af gaat door gebrek aan voorbereiding of dat we toch een verrassende laatste aflevering krijgen.
Ik vond de opdracht met het computerspel en de familie/geliefde wel leuk bedacht. Jammer dat je die ronde kon winnen door verkeerde koffers aan te leveren, terwijl de andere mannen zo goed bezig waren.
Ook jammer dat Bruno eruit ligt, want die verdacht ik totaal niet.
Noh een van mijn mollen naar huis haha! Vond het wel echt een leuke aflevering - heel creatief bedacht met die Vietnamese zinnetjes (die mevrouw Hien zal wel gelachen hebben haha!) en dan het kunstwerk door de shredder, en die tunnels vond ik ook een bijzondere opdracht met culturele en maatschappelijke significantie voor het land. En geen zielige dieren (behalve die eendenfarm). Vond het alweer sneu om die biggetjes van de vooruitblik te zien
Ik vond Elisabeth het meest verdacht deze afl - eerst ging ze pas als laatste mee in de keuze voor het kunstwerk en door als eerste zonder geld af te vallen in de tunnels liep de groep nog eens 2000 euro mis. En je verwacht eventueel dat de mol juist voor het hoogste bedrag zou gaan, dus minder verdacht…? Dus hm, Elisabeth is wel weer terug op mijn lijstje denk ik. Zo lastig, ik ben steeds zo aan het genieten van de opdrachten en de groepsdynamiek en hoe gezellig ze het lijken te hebben dat ik bijna vergeet uit te kijken naar de saboteur haha!
Ik heb gestemd op wat ik hoop haha. Joeri wordt met de week minder verdacht, maar ik blijf hem toch maar gewoon als mn mol houden.
Oh en als ik ooit in mn leven zo gek ben om door zo’n tunnel te kruipen dan moeten jullie me laten opnemen dan wil ik dat Axel me erdoorheen leidt, wat een fijne rustgevende stem had hij zeg.
Leuke aflv weer!
En die tunnels, omg. Ik heb weinig angsten maar dat is echt m’n grootste angst.
Ik ben niet claustrofobisch maar ik kreeg ook echt de kriebels van die tunnels! En dan dat stukje waar ze nog wat lager moesten kruipen langs die vleermuizen brrrr
Ja vond ik ook al. Kreeg voor het eerst ook echt een pilotenvibe haha.
Desalniettemin wel een vreselijke opdracht zeg. Ik kreeg het al benauwd vanop de bank, laat staan dat je je als 2 meter lange man in zo’n kleine tunnel moet voortbewegen.
Joeri deed het deze aflevering wel weer super goed, en hij had heel makkelijk die laatste €1250 kunnen laten liggen, dus ik vrees dat ik bijna overtuigd ben dat hij toch niet de mol is…
Over Axel gesproken, kunnen we het even hebben over dat griezelige talent om direct alle woorden achterstevoren uit te kunnen spreken?! Waarom heb ik niet zo’n geheim talent haha!
Neee zo jammer van de afvaller!!
Haha Axel in die badjas met dat roomservice wagentje