De Mol België

Ik vind Joeri verder helemaal niet zo verdacht maar vind vooral als “de mol” tijdens het biechtstukje aan het praten is, het heel erg op Joeri lijken. De manier van praten ofzo. Geen idee waarom precies. En indd, hij zit wel vaak op sleutelposities…

2 likes

Dat is wel een goede vraag maar het lijkt me dat het gewoon haar eigen verantwoordelijkheid is. Ze kunnen haar toch niet dwingen niet mee te doen als ze het zelf wel wilt, en dan ligt ze er ineens uit. Ik zou woest zijn dan.

Ik had gelezen dat ze voedselvergiftiging had een de hele dag op de wc zat. Denk dat je dan weinig te willen hebt.

1 like

Ik ben er helemaal van overtuigt dat Axel de mol is. Het kan in mijn ogen bijna niet anders en snap niet dat het voor anderen ook niet overduidelijk is.
Ik hoop dat ik ongelijk heb want dat maakt het spel juist zo leuk!

1 like

Oeps dit is genant! :grin: ik kijk niet naar café de mol want ik vind de presentatrice enorm vervelend dus dat had ik niet gezien. En ik had de theorie op internet gelezen, niet gedubbelcheckt sorry

1 like

Het stond op het forum van de Mol

1 like

Axel had ik eigenlijk vanaf het begin al uitgesloten, omdat hij zo slecht aan het liegen was toen de mol nog uitgekozen moest worden… Dan moet de spelleiding hem toch al als voorkeur hebben gehad, willen ze na die vertoning alsnog voor hem kiezen. :face_with_hand_over_mouth:

Mijn mol is nog steeds Elizabeth. Bas valt inderdaad af omdat het anders wel heel vreemd is dat hij die 4000 nog binnen heeft gehaald. Bruno had makkelijk dat zakmes kunnen laten liggen bij die kompasopdracht. Joeri zit vaak in sleutelpositiies, maar heb ik niet overdreven zien mollen. Hoop wel dat hij in de finale zit!

2 likes

Het zou inderdaad kunnen dat Bas dit doet omdat hij de verdenking van zich wil afschudden, en zeker als Kaat effectief de waarheid sprak over Eva is wat je zegt inderdaad een goede piste. Maar ik zou Bas dan echt een heel flauwe mol vinden. De hoofdopdracht van de mol is nog steeds om ervoor te zorgen dat er zo weinig mogelijk geld verdiend wordt. In je eentje 4000 voor de groepspot verzekeren om je als mol minder verdacht te maken is dan misschien tactisch slim, maar het verpest het spel een beetje.

2 likes

Ik kom bij je in de tunnel hoor! En ik vind het ook overduidelijk. Bruno en bas heb ik trouwens echt afgeschreven als mol, omdat ze best veel geld binnenharken op momenten waarop ze het nirt hadden hoeven doen.

1 like

Ik ben het deels met je eens en zit zelf ook totaal niet op Bas, maar nu zegt dit nog niet zo heel veel toch? We zijn pas op de helft, dus het kan best zo zijn dat hij de rest van de afleveringen €0 binnenbrengt en de rest wel veel geld en dan kan hij alsnog onderaan het lijstje eindigen.

(Ik zeg dit vooral om mijn mol in te dekken die het op een na hoogste bedrag heeft want duhh natuurlijk is Joeri de mol.)

1 like

In Nederland had ook Merel als mol het meeste geld binnengebracht toch? Dus het kan alsnog :stuck_out_tongue:

omdat het net gaat om hoeveel geld je als mol eruit houdt
dit overzicht zegt mij persoonlijk niet zoveel, een overzicht van hoeveel geld elke kandidaat/potentiële mol verloor lijkt mij veel informatiever eigenlijk
geen idee of dat er is

1 like

heb je daar ook een link van?
ik zit heel dat forum af te zoeken maar ik vind het niet terug

@Serendipity ik vind Gilles (van café de mol dus) ook echt geen goede presentator, hoe sympathiek ik hem ook vind. Hij maakt het altijd zo ongemakkelijk door net iets te lange stiltes, heel netjes proberen praten en zich dan herpakken “we gaan effe…even kijken”… Cringy. :zipper_mouth_face:

Wat De Mol zelf betreft: ik ben verloren haha. Ik denk Kaat of Axel. Of Elisabeth (maar ik denk dat ik haar gewoon irritant vind)

2 likes

Ja ik vind hem inderdaad ook geen fijne presentator maar die Elodie… Echt zo ongemakkelijk met haar mopjes die overduidelijk ingestudeerd zijn, totaal geen spontaniteit. Ik begrijp ook echt niet waar ze opeens vandaan komt eigenlijk? Op Vier kan iedereen presenteren, net zoals Gilles :woman_shrugging:t2:

Frances Lefebure. Die vond ik ook niet zo tof haha, al is ze in Hotel Römantiek wel leuker!

1 like

Ze presenteerde ook Make Belgium Great Again, had er eerder ook nog nooit van gehoord

1 like

Ik ken haar alleen van haar verkering met Jérôme. Knapste stel ooit.

Elodie is idd met Jerome, maar ik had het over Frances haha.
Elodie is is bekend door haar sportprestaties

1 like

Oh sorry was in de war :smile: @Kerselaar en dat laatste was zeker niet sarcastisch! Zij zijn allebei mega knap. Vond ze ook super grappig in De Slimste Mens.

2 likes