De beste dag uit je leven

Wat was de beste dag uit je leven?

Ik kreeg deze vraag en moest er toch even over nadenken dus ben benieuwd!

Ik zal beginnen he…

De dag dat ik mij kat ging ophalen toen hij nog een kitten was. Schattigst ooit hoe hij bij ons in de auto lag te slapen :heart_eyes_cat:

5 likes

Krijgt een mooie tweede plaats van mij😂

3 likes

Voor mij denk ik afgelopen jaar op vakantie in de VS de dag dat ik ging hiken in Bryce Canyon. De hele dag was gewoon zo fijn. Bizar mooie natuur, hele fijne gesprekken met mijn vriend en daarna ons helemaal volvreten omdat we 25 km hadden afgelegd!

5 likes

De dag dat ik tante werd van het liefste kind. Maar ook alle dagen toen ik aan het backpacken was. Ik heb me nog nooit zo vrij gevoeld. En de dag dat ik mijn master haalde. Mogen het meerdere dagen zijn?

7 likes

Meerdere dagen mag ook!:grin:

1 like

Dat ik werd aangenomen op mijn opleiding 4 jaar geleden! Denk dat ik er anders niet meer was geweest eigenlijk, zo slecht zat ik toen in mijn vel. Die opleiding gaf me eindelijk een opening om een nieuw leven te beginnen :slight_smile:

9 likes

De dag dat ik geboren ben!!!
Hmm nee weet niet wat mn beste dag is

1 like

Ik hoop dat die dag nog komt. Ik heb al veel mooie dagen meegemaakt, maar het lijkt me leuk om te geloven dat het nog beter kan worden.

5 likes

Toen ik met mijn gezin (Incl toen nog niet gescheiden ouders) de VS doortrok met een camper en we een hele dag met de boot op Lake Powell waren, daarna gezellig bbqen etc. Fijn dat we ook nog dat soort herinneringen hebben kunnen maken haha

5 likes

Mijn trouwdag! Het was een enorm gezellige dag en ik zat op een roze wolk :heart_eyes:

3 likes

Ik hoop dat deze dag nog komt, er is voor nu namelijk geen dag die mij te binnen schiet. :slightly_smiling_face:

1 like

De dag waarop ik moeder werd.

1 like

Ik weet niet meer precies welke dag, maar kerst met mijn familie toen ik klein was. De presentatie van mijn eerste boek was ook heel erg leuk, mijn vrienden en familie waren er massaal en iedereen was zo blij en gezellig.

1 like

Goh, mijn gelukkigste moment was zonder enige twijfel het moment waarop ik de finish van de Dodentocht haalde (100 km in 24 uur wandelen) en de laatste kilometers daarvoor. Zo’n enorme kick was dat! Maar ik weet niet of ik dat als de beste dag uit mijn leven kan beschouwen, aangezien de uren ervoor wel extreem zwaar waren en ik 's avonds kapot was (maar wel high van geluk).

Waarschijnlijk is het een dag waarop ik op reis was: de dag waarop ik de wildebeest-migratie zag in Kenia, of de dag waarop ik de top van de Kilimanjaro bereikte, of 1 van de dagen tijdens mijn camino (900 km wandelen) (ik voelde me daar vaak op een heel eenvoudige manier heel gelukkig), of 1 van de vele andere dagen in het buitenland/op reis.

5 likes

Jij klinkt echt heel actief/sportief haha

1 like

Haha, dat valt verrassend genoeg wel tegen :stuck_out_tongue:. Ik ben niet onsportief, maar ik weet niet of ik in m’n dagelijks leven aan gemiddeld 1 keer per week sporten kom. Ik hou wel enorm van uitdagingen en actieve doelen. En ik heb een haat/liefde-verhouding met hiken. Ik heb altijd gezegd dat ik een hekel heb aan wandelen, maar tegelijkertijd zijn veel van mijn beste herinneringen van tijdens het hiken :joy:.

1 like

Ik heb hier al wat over nagedacht maar kan echt geen dag bedenken eigenlijk

Ik moest echt lang nadenken, maar ik denk de dag dat ik de sleutel van m’n huis kreeg. Op m’n 29ste ging ik voor het eerst alleen wonen. Ik heb zoveel over mezelf geleerd. Hierop aansluitend: de dag dat ik definitief uit het huis vertrok waar ik met m’n ex woonde. Voelde niks, enkel een enorme last die van m’n schouders viel. En ik vergeet het bijna: de dag dat ik m’n 4 weken oude cavia’s kreeg. Die kleine beestjes geven me zoveel geluk :heart_eyes:

6 likes

Ik heb meerdere heel mooie dagen gehad (gelukkig maar), maar een recente: de laatste dag dat een vriendin van mij hier was en we in de oceaan gingen zwemmen. De golven waren woest en ben een paar keer kopje onder gegaan (iets wat ik best eng vind), maar ik voelde me echt zo alive haha. Daarna gingen we ergens wat eten en de service was echt om te huilen, op den duur kregen we zelfs de slappe lach omdat het zó slecht was en alles mis ging. Aan het eind van de dag moesten we afscheid nemen dus dat was wel even kut, maar vond het zo’n fijne laatste herinnering aan onze tijd hier!

2 likes