Dancing with the Stars

Dancing with the Stars komt in september pas op tv maar ik ben bovenmatig enthousiast en iedereen is begonnen met trainen, dus ik dacht: ik maak vast een topic aan.

Deelnemers:
Bibian Mentel
Heleen van Royen
Anouk Hoogendijk
Tooske Ragas
Samantha Steenwijk
Berget Lewis
Barrie Stevens
Gijs Staverman
Keizer
Rutger Vink
Jamie Trenité

2 likes

Ohh leuke deelnemers! Ben vooral benieuwd naar Keizer en Rutger.

1 like

Als Rutger in z’n filmpjes op YouTube beweegt is het al ontzettend stijf. Ben benieuwd hoe dat dansend eruit gaat zien

2 likes

@Briseis ik overwoog vandaag ook een topic te maken
Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik vind van Irene Moors en Dan Karaty in de jury.

1 like

Nee ik weet ook niet wat ik van de jury vind. Karaty kan ik me nog wel iets bij voorstellen voor het show- en dansaspect maar Moors snap ik niet goed.

Jij danste zelf ook toch? Dat maakt het nog extra leuk vind ik. Dat je dan al die ‘profs’ (her)kent.

Ohh Keizer, leuk!

1 like

Ha Rutger traint op dit moment waar ik ook altijd train (maar dan 's avonds)… Misschien spot ik nog wat bn’ers binnenkort jongens. :stuck_out_tongue:

Zie al dat Tooske er ook geweest is.

Super leuk dat het weer terug komt na zoveel jaar! Ben heel benieuwd. Volg Strictly come dancing op BBC altijd trouw, ben benieuwd of het er een beetje aan kan tippen

1 like

Ik ben daarom ook erg benieuwd wie de profs zijn en hoe hun groepsdansen zijn, die in UK vind ik altijd erg gaaf.

1 like

Loooong way to go haha, ben zo benieuwd hoe hij het gaat doen straks!

1 like

Gaat iemand ook Strictly come dancing op de BBC volgen? Ben benieuwd of DWTS dezelfde sfeer kan neerzetten. Helaas komen beiden tegelijk op tv, dus dat wordt kiezen.

2 likes

Kijkt iemand?

Ja!

1 like

Ik ook!

1 like

Ik ga voor de BBC! Lekker zonder reclame. Maar ergens jammer dat het tegelijk is :grimacing:

1 like

wie is die vervelende man in dat blauwe glitterjasje

Gaat Bibian Mentel alsnog meedansen? In een overzicht van 2 dagen geleden staat ze nog wel tussen maar dacht dat ze recentelijk was geopereerd

Edit:

Dus wel! Lijkt me wel mooi ook om een rolstoel-dans te zien

1 like

Ben ook benieuwd ja (naar de dans)! Ze was aan het begin van de uitzending al even in beeld.

Barry Stevens is zooo leuk

Ik vind de muziek niet zo leuk eigenlijk