Ik vind het jammer dat tot nu toe vooral show is en weinig van de ‘echte’ danspassen, hoewel de samba van net wel meer samba had.
Ik vind Tijl Beckand niet leuk
Nu ook de tango op one direction??? He??!
Dat commentaar klopt gewoon niet met de cijfers.
Wel jammer dat de rook bij Bridget zorgt dat de passen nauwelijks zichtbaar zijn.
Wat en geweldige vrouw is Bibian zeg, ik moet echt huilen
Ik ook! Maar moet wel heen en weer zappen, want de moeder van Glenn (partner van Tooske) is mijn danslerares. Dus wil Tooske en Glenn wel graag even zien.
Moest ook non-stop huilen…
https://twitter.com/Wendy_Ushi/likes
lol ik zie nu dat Wendy van Dijk een paar negatieve tweets over et programma heeft geliked. Lekker professioneel haha.
Omg dat kan echt niet hahahaha echt hele onaardige tweets
Gaan er nog mensen een poging wagen? Die opening zag er zo knullig uit.
Nog steeds gare muziekkeuzes ook, zo jammer
Maar Jamie en die chick die doen t toch gewoon? Of zie ik spoken?
Zij heeft blijkbaar al acht jaar een relatie, dus helaas voor Jamie
En, vonden jullie de salsa ook zo goed bij Keizer passen vanwege zijn huidskleur?
Aldus Louis
Wie is er uit? Ik kon het niet af kijken
Heleen
Ik heb gisteren de twee afleveringen achter elkaar gekeken en kan volgende week weer niet live kijken helaas, meh! Vind ook dat het commentaar van de jury niet helemaal matcht met de punten… Maar verder vind ik het wel een leuke show. Beetje veel geklets tussendoor, dat dan weer wel.
Wat technische dansvaardigheden betreft waren in de laatste afleveringen Anouk, Tooske en Samantha mijn favorieten.
Jamie heeft z’n voet gebroken en kan nu niet meer meedoen.
Ging dit over Bibian? Vond dat vrij ongemakkelijk om naar te kijken, heb na een tijdje het geluid uitgezet haha. Toen was het beter.
Zijn er meer mensen die nog kijken of is iedereen afgehaakt? Ben nu afl. 5 aan het terugkijken.