Vandaag voor het eerst in de box een wod gedaan, hiervoor steeds buiten. En voor het eerst geoefend met een kipping pull up, pfoe. Ik vind het best frustrerend dat veel oefeningen gewoon echt lang duren voor je ze onder de knie hebt. Ik heb wel elke keer een heel voldaan gevoel na een wod hoor, maar ben ook wel echt ongeduldig Herkenbaar?
Gisteren weer binnen getraind, zooo veel beter dan buiten. Ik raakte echt snel geïrriteerd door de weersomstandigheden haha.
Jaaa ik heb gister ook weer binnen getraind! Zo fijn om weer even aan het rek te hangen. Het kleine beetje pull-up kracht dat ik had is wel echt helemaal weg en mn handen vonden het ook niet zo leuk, maar toch.
@Zitzak, zeker herkenbaar! Vooral met kipping pull ups, mn hoofd lijkt maar niet te willen snappen op welk moment ik dan mn pull up in moet zetten. Ik hoop op het moment dat er ineens een kwartje valt .
Gister ook voor het eerst binnen getraind, was wel fijn, maar toch vond ik het buiten in de frisse lucht toch ook wel lekker!
Ik heb het met de kipping juist andersom. Door turnen weet ik de beweging, maar ik ben gewoon te slap hahahaha. Eerst maar strikt trainen met elastiek oid of deficit tot ik sterker ben.
Ik weet niet hoe diep de meiden in dit topic in de crossfit community zitten, maar ik ben best geschrokken van alles wat er de laatste weken gebeurd is met de verkoop van Crossfit Inc. uiteindelijk als grote gevolg.
Denken jullie dat dit Crossfit uiteindelijk goed gaat doen? Ik denk het wel, Eric Roza lijkt me een onwijs goede zakenman naast een goed getrainde Crossfitter met liefde voor de sport en de community .
Heb er wel vertrouwen in! Hij heeft goede connecties, lijkt open voor feedback te staan en geen groot ego te hebben vergeleken met hoe het was.
Ik heb er ook vertrouwen in. Best wel wat reacties gelezen van mensen die met hem hebben gewerkt en die zijn echt vol lof.
Deze meid kon vanochtend voor het eerst ever een volledige push-up (op dumbells in een man maker (wat een klote benaming eigenlijk)). Ik schrok er zelf van haha. En de coach ook. “KipTokTok wat doe jij nouuuu?!?!?!” schreeuwde ze haha.
Zijn er hier mensen die mee gaan doen aan ohana throwdown??
Na alle 549 berichten van dit topic gelezen te hebben, toch nog 2 vragen! Ik zit er aan te denken om te starten met crossfit (op dit moment 0.0 conditie).
Crossfit iemand toevallig bij de clubs Crossfit Kralingen (Rotterdam) of bij Crossfit SDS (Rotterdam Ommoord)? DM mag natuurlijk als je het liever niet zo openlijk wilt zeggen.
En ik lees van iedereen dat ze fitter worden, maar verandert je figuur er ook erg mee?
Ik ben een stuk gespierder geworden. Zie je vooral aan mijn schouders, benen en billen. Maar of het iets voor je doet ligt natuurlijk aan de frequentie en hoe je eet verder, zoals bij iedere sport. Maar spieren opbouwen hoort er zeker bij.
Ik ben ook begonnen met 0,0 conditie, in januari dit jaar. Ben dus nog niet zo lang bezig maar ik merk wel al verschil! In maart heb ik een foto van mijn lichaam gemaakt en nu een half jaar later weer een, en ik zie het vooral aan mijn buik/taille, benen en billen. Aan mijn schouders zie nog niet echt iets maar heb wel iets gespierdere armen. Ik ga sinds mei 3/4 keer per week, daarvoor 2 keer.
Valt open gym onder individueel sporten in de sportschool?
Dat hoop ik wel
God ik ook echt!
Is er bij iemands box al bekend gemaakt hoe ze om gaan met de nieuwe maatregelen. Open gym is bij ons normaal alleen voor mensen die een extra add on program doen.
Ik doe zelf niet aan cross fit, maar mijn vriend wel. Bij hem hebben ze gisteravond iig al laten weten dat alles gewoon doorgaat. Vandaag sturen ze een bericht hoe ze dit gaan vormgeven met de nieuwe maatregelen. Kan het wel laten weten als hij iets gehoord heeft en wat de maatregelen dan zijn. Hij doet normaal ook geen open gym, maar bericht was dat alle lessen (heet dat zo bij cross fit? ) ook gewoon door zullen blijven gaan.
Hier hetzelfde als bij de vriend van @Fredje! Alle trainingen gaan door maar in een andere structuur oid, vandaag meer info. Ben benieuwd!
Ik heb net een mail gehad van mijn box. De WODs vallen onder groepslessen en mogen niet op de normale manier doorgaan. We moeten ons nog wel inschrijven voor een bepaald trainingsuur, maar de uitleg krijgen we via een filmpje in de app. Dan mogen we in dat uur zelf, individueel de WOD doen en de coaches lopen rond om aanwijzingen te geven zoals bij een fitness. Uiteindelijk denk ik dat er groepjes gaan ontstaan die tegelijk de timer aanzetten en het eruit ziet zoals normaal.
Ik hoor het zelf ook einde dag, was even benieuwd.
Denk idd dat de meeste boxen voor de opzet zoals bij @DaintyDream gaan
Vind dat wel raar hoor, dat is dan toch eigenlijk gewoon een groepsles?