Jaaa mijn box gaat maandag ook weer open!
Mijne ook
Mijn box gaat vanaf maandag ook buiten de lessen geven! Ben zo blij, heb het echt gemist. Binnen in mijn woonkamer de video-WODs doen vond ik echt moeilijk, had daar echt geen motivatie voor en het gaf ook niet zoveel voldoening.
Yesss die van mij ook! dit maakt mijn leven oprecht zoveel beter
Aaah mijne is nog in overleg met de gemeente. Hoop zo dat ze snel opengaan! Een van de oude coaches die voor zichzelf is begonnen geeft vanaf maandag wel bootcamplessen buiten voor een leuk prijsje. Misschien dat ik daar anders bij aansluit.
Gisteren weer bij de box getraind en het was weer zooo leuk Wel slecht geslapen door de immense spierpijn haha.
Jaaaaa mijn box mag van de gemeente ook starten met buitenlessen op de parkeerplaats én een extra plek op een grasveld om de hoek ook nog. Morgen krijgen we mail met hoe ze alles gaan inrichten. Zo zo blij mee.
@Monito
Nog even terugkomend op je handstand… ik ben vandaag begonnen met het volgen van dit filmpje van Mattie Rogers:
Heb mezelf 20 minuten gegeven voor de thuiswod om te oefenen en ik kan nu relaxt met één been in de lucht en de andere net van de grond mijn zwaartepunt vinden. Volgende stap is doorzetten tegen de muur, maar de tijd zat erop en ik wil niet ineens alles overbelasten. Heb het gevoel alsof ik hiermee echt super gecontroleerd het ga leren iig!
Yes ik mag morgen weer, so excited!
Had me eigenlijk voor gister al ingepland maar dat was een wod die voornamelijk uit rennen en burpees bestond (ok en boxjumps), dus die heb ik thuis gedaan zodat ik morgen eindelijk weer kan deadliften
Oooh thanks voor het delen van dit filmpje!! Ik ben echt met de handstand aan het strugglen dus dit komt als geroepen. Als iemand helpt kan ik makkelijk tegen de muur blijven staan, het opgooien lukt alleen echt niet zelf… ik ga hier eens naar kijken! (Maar niet vandaag, heb vanavond en gisteren personal training gehad via onze crossfit box)
Bij ons beginnen ze morgen ook weer! Ik heb me ingeschreven voor donderdag en maandag .
Ze hebben de parkeerplaats in vakken verdeeld waar je in kan staan en de les duurt een kwartier korter, ivm schoonmaken van de materialen. Ben heel benieuwd hoe het gaat, maar ik heb er zin in (kijk wel op tegen de volgende dag met spierpijn haha)
Ik ben gister weer geweest en het was heerlijk! Strength was deadlift en wod was cleans, burpees en box jumps en ik heb nu overal spierpijn. Donderdag weer!
Zaterdag weer beginnen! Woehoe!
Ze hebben echt een meeeega rooster gemaakt. Super veel lessen en een mix van op de parkeerplaats en een grasveld in de buurt. En we gaan ook weer op twee momenten weightlifting doen. Zoveel zin om dingen op te tillen!
Ja, volgende week woensdag de eerste!
Mijn box gaat maandag weer open. Gelijk ingeschreven natuurlijk, zin in!
Deze week al twee keer geweest en vanmiddag weer!
Ik ben zo blij! Wel echt meeeeega spierpijn
Ik heb vandaag voor het eerst een proefles, ben heul benieuwd. Hiervoor alleen krachttraining gedaan dus hoop op lekker veel spierpijn
Deze week ook weer geweest, mijn hele lijf doet pijn, heerlijk! Je gaat toch net een tandje harder als er mensen om je heen staan. En weer lekker met de barbell kunnen snatchen vanochtend!
De eigenaar van mijn box vertelde ook dat ze vanaf volgende week met 12 in de les mogen en de week daarna al met 16, ze hebben blijkbaar overleg gehad met de gemeente. Heel chill, want met 9 zaten alle lessen echt steeds vol
Wat fijn! Bij ons mochten ze eerst ook met negen en de volgende dag al met twaalf, moesten ze alles weer aanpassen :’) Maar 16 is wel veel, los van het coronagedoe, wat is normaal gesproken jullie maximum aantal bij de lessen?
Normaal is het 16 en dan met 2 coaches