CrossFit

Ik ben ook nog helemaal enthousiast! Voel me wel een beginnerskneusje, maar hoop dat ik snel wat vooruitgang boek :muscle:

1 like

Heeele late reactie, maar VET goede tip dit! Ik bleef in de wod vaak haken op 20-30 DU unbroken, en nu ging ik moeiteloos tot richting de 50. Daarna heb ik ter vergelijking een touw uit de box gebruikt en mán, wat was dat ineens zwaar :sweat_smile:
Ben er echt blij mee, want niet zo heel lang geleden kon ik nog maar een paar DU achter elkaar.

3 likes

Ze hadden in mn box een valentine partner wod, zo leuk om mn vriend een keer mee te nemen zodat hij kon zien waar ik zo hyper enthousiast over ben altijd.
Hij ging echt kapot :rofl:

2 likes

Doet er hier nog iemand mee met de qualifiers voor Lowlands Throwdown? Ik doe mee voor de lol, want ik moet toch scaled, maar lijkt me wel leuk om een keer een ‘wedstrijdje’ mee te doen.

2 likes

Leuk! Is een heel toffe wedstrijd. Ook mooi dat ze nu verschillende niveaus hebben. Ikheb me al gekwalificeerd, zin in!!

1 like

Leuk! Ik ben heel benieuwd!

Yes ik! Wel scaled ook. En net 1 dag terug van vakantie dan dus ben benieuwd.

Ga volgende week een drop in in rio doen, hopelijk kan er iemand een beetje engels.

Sorry dubbelpost maar ik heb vandaag getraind in Rio in een box waar niemand echt engels kon. Vond het wel spannend maar het was zo leuk! Alle termen zijn natuurlijk hetzelfde dus begreep de WOD prima en de rest er omheen kwamen we ook prima uit.

Wel echt doodgegaan met een “fatburner” wod in de warmte hier.

5 likes

Ik volg sinds kort de WOD’s van Crossfit Linchpin. Super fijn! Aanrader voor anderen ook die niet met de wods van de box mee doen maar zelf trainen.

Cool om daar eens mee te doen lijkt me! Ik zou niet zo snel bedenken om in het buitenland mee te doen, maar het klinkt wel tof!

Ik heb net een proefles ingepland :scream: Ga met een vriendin mee, ben benieuwd. Sport zelf lijkt me leuk, community eromheen alleen mega intimiderend.

4 likes

Ik kan misschien niet voor elke sportschool spreken, maar waar ik tot nu toe ben geweest is de community juist het minst intimiderend! Ik heb het gevoel dat iedereen elkaar support en het maakt niet uit hoe fit je bent. Ik ben benieuwd hoe de proefles gaat! :slight_smile:

2 likes

Ja zelfde hier @Max, alles behalve intimiderend juist. Je bent vooral met jezelf bezig tijdens het trainen, en de omgeving is eerder juist motiverend dan intimiderend. Veel plezier alvast!

1 like

Ik heb net ein-de-lijk 50 kilo powerclean gedaan. En solid ook. Technisch helemaal in orde, dus niet net-aan een lelijke PR. 55 kilo miste ik maar net haha. Zo blij nu!

7 likes

Woow zo goed!

Ik zag net de wods voor de qualifier, ik ga echt dood zaterdag :joy:

1 like

Kan ik die ergens zien? Ik ben heel benieuwd hoe zo’n scaled qualifier eruitziet!

https://www.crossfitlowlandsthrowdown.nl/clt-2020-qualifier-workouts
Hier kan je ze allemaal vinden!

1 like

Ok, ik vond het leuk! Wel alle fitboys and girls die ik verwacht had, maar iedereen was echt heel aardig en behulpzaam. Denk er nu aan me in te schrijven voor een introductiecursus die morgen al begint

4 likes

Aangezien we nog een hele tijd thuis moeten sporten, wil ik graag wat dingen aanschaffen. Onder andere elastiek(en), een weerstandsband en een springtouw. Heeft iemand hier aanraders? Vooral voor een springtouw ben ik op zoek naar tips

Ik heb na een tip van hier het rev2 speed rope gekocht en ben er erg blij mee! DU gaan steeds beter :muscle:

Ik heb zelf 2 kettlebells thuis (8kg en 16kg) en merk dat ik daar echt veel mee kan nu ik alleen maar thuis train. Swings, als gewicht met squats, thrusters, deadliften, strict press, kettlebell snatch etc. Vermaak me wel!

1 like