Ik ga vandaag 20.4 doen en heb er zo’n zin in dat ik er gewoon een beetje nerveus van raak? Haha.
Ben sowieso wel benieuwd hoever ik kom, want ook in de scaled versie is het gewicht hoog op het eind. Als ik de laatste ronde 1rep haal dan heb ik sowieso een PR
@Sax & @KipTokTok ik zal eens vragen wat ze bij mij in de box gebruiken. Ik zag ze wel op SugarWOD, maar er staan geen WODs in, dus moet alles zelf invullen (ik volg sowieso nog een apart programma, dus die andere WODs dan de rest van de leden).
Ik word wel heel nieuwsgierig van al die wedstrijden, heb echt geen idee hoe dat allemaal werkt, maar dat komt vanzelf wel een keer.
@Meghan Misschien moeten ze je nog toevoegen? Bij mij staat alles erin, en zijn ook de resultaten van andere leden te zien.
Over die wedstrijden: daar houd ik me verder ook niet zo mee bezig hoor. Ik doe niet officieel mee, maar vind het wel leuk om te zien waar ik nu na een jaar trainen sta.
Wat ik wel echt leuk vond was de throwdown die mijn box zelf organiseerde, maar daar werd ik ook weer ineens heel competitief van haha.
Als je wat wilt weten over wedstrijden, dan geef je maar een gil! Leg het met plezier uit haha.
Ben even benieuwd: is er iemand die 20.5 live bekendmaking gaat bekijken?
Ik ben al blij als ik alle termen ken of überhaupt wat meer kan qua gewicht, maar ben wel benieuwd wat de basis is van de wedstrijden.
Volgens mij doet iedereen hetzelfde, maar gaat het er dan om wie de meeste herhalingen doet met het meeste gewicht ofzo? Of wat heel anders?
Ik heb inmiddels 4 lessen gehad en het gaat steeds beter. Van de week knee ups gedaan, zodat we straks toes to bar kunnen, maar een enkele keer omhoog vond ik al echt lastig. We moesten er 3x 10, maar ik deed er elke ronde 5 en dan maar singles. De laatste ronde lukte het wel ineens 5x achter elkaar, maar die toes to bar duren nog wel even
Verder deden we gisteren DT (12x deadlift, 9x hangclean, 6x push press), lukte me maar met 10kg, maar vind het wel leuk om te zien waar ik naartoe wil werken.
Ik ben in elk geval super enthousiast en heel benieuwd hoe snel het opbouwt. Ik doe qua gewicht echt nog niet zoveel heb ik het idee
Ik denk dat ik op dat tijdstip de binnenkant van mijn ogen aan het bekijken ben.
Terugkijken ga ik wel doen
Ik denk ik! Heb dan nachtdienst.
Nou ja ik ga na 1,5 week zomereen weer eens naar CF toe. Gaan de Mikko Triangle doen op denk ik 8kcal. Heb nogal last van m’n knieën de laatste tijd, kraken erg en zeurderig gevoel. Dus kijken hoe dit gaat en andere toch ff langs de huisarts.
Haha gelijk heb je! Ik doe mee dus ben benieuwd wat jullie ervan vinden haha.
Een wedstrijd is er eigenlijk net als een training. Iedere keer wat anders. Soms de meeste reps, soms het zwaarste gewicht en soms de snelste tijd die wint.
En in het begin maak je veel progressie en leer je van alles. Dus gewicht maakt niet uit, als je maar lekker bezig bent en merkt dat je progressie gaat maken!
Ik ga mezelf zo weer martelen met deze wod:
For time
50-40-30-20-10
Thrusters 20/15KG
Double unders
Soms vraag me echt af of mijn coaches wel helemaal lekker zijn.
Drama! Succes
Deze was bij nader inzien wel echt heel lekker. Die thrusters knalde ik prima doorheen. Wel 10 minuten op de vloer gelegen na afloop, maar gefinisht binnen de tijd
Ik had nog nooit een announcement gekeken (hield me eerder niet echt bezig met de hele CF-wereld, maar nu met die Open begint het wat meer te leven) maar heb net live meegekeken en wow goed gedaan!
Ben nu in twijfel of ik hier in de buurt toch nog deze laatste kan doen ergens - ben nu op vakantie - maar ik kan volgens mij nog steeds geen pull-up :’) Aan de andere kant wil ik het toch wel ‘afmaken’ ofzo?
Haha, dit is voor veel mensen die scalen nog niet te doen, chest To bar pullups. Dan kan je alleen roeien en wallballs.
Wel knap gedaan net!
Gewoon doen! Als je kans hebt op die pull up: ga ervoor! En als dat niet haalbaar is, dan lekker vol gas roeien en wall balls maken. Leuk als je nu de laatste wod doet en de Open afrondt, mooi startpunt voor volgend jaar. Have fun!
Deze post was even het laatste zetje wat ik nodig had. Ik ben toch gegaan en het is me op een of andere manier gelukt om 16 reps te maken terwijl het in mijn eigen box nooit lukte. Was echt zo blij toen het al één keer lukte!
Had niet verwacht dat het nog zou gaan gebeuren in mijn eerste jaar crossfit
Ik heb woensdag een proefles, maar ik vind het zo spannend!
Ik heb een topdag. Ik heb voor het eerst pistol squats gedaan en het waren er meteen 54
Ik heb gewoon een soort van brandplek op mijn bil van gisteren haha, en dat had ik toen niet eens door, dus volgens mij vond ik het wel leuk haha.
Wel jammer, want het was een cardio wod en ik had juist graag een wod met kracht gedaan, omdat ik daar nog niet echt een beeld bij heb. Twijfel nu of ik een rittenkaart ga nemen.
En hoe was het?!