Mijn werkgever is dus zo’n bedrijf dat heeft aangegeven dat wij geen handen meer mogen schudden. Ik vind het zo’n onzin, en het grootste deel van mijn collega’s ook. Maar ja, het staat overal aangegeven en dus verwachten mijn patiënten inderdaad dat ik geen handen geef, dus ik hou me er maar aan om verdere verwarring te voorkomen.
Xoxo je conspiracy denker
Onzin
Onzin
Maar dit soort berichten zijn toch echt zo onnodig. Waarom trek in je twijfel wat mensen die hier verstand van hebben adviseren? Wanneer er aanleiding toe is zullen ze het advies aanscherpen. En ja, iedereen mag kritisch zijn, maar zorg dan dat die kritiek is gebaseerd op feiten en niet op dat het niet logisch “klinkt” of voelt.
Sorry maar je argumentatie slaat echt als een tang op een varken.
Goed om te horen! Ga er ook gewoon vanuit dat iedereen eerlijk is met de cijfers etc. Maar soms denk je toch, wat als? Omdat hij in het verleden wel gelijk heeft gehad geloof ik. Als je dan precies in dat gebied woont denk je wel ff, euhhh? Zeker omdat niet iedereen in mijn omgeving te spreken is over het ziekenhuis waar het vooral om gaat.
Haha sorry maar broodnuchter hier na je vorige bericht komt niet echt over
Waarom zouden Nederlanders dit niet willen???
Kan.
Willen ze wel. Jongens echt sorry. Ik haal het wel weg als het onrust stookt. Laat maar
Bewaking? Ik woon hier in de grensstreek waar ondertussen +/- 200 mensen besmet zijn (de meeste DE gevallen) en niemand wordt hier gescand (niet aan de NL kant, niet aan de DE kant).
Volgens mij mogen wij juist van geluk spreken dat wij in een land wonen met een fantastische gezondheidszorg. Luister naar wat de overheid en de artsen zeggen. Zij zijn nu de experts.
Ik zoek geen discussie. Dit zijn slechts mijn observaties
Dat je liever je “geheime internetbronnen” gelooft dan officiële bronnen is jouw keuze, maar het zou fijn zijn als je de Sinophobia achterwege laat.
Oke
Kunnen we het hier gewoon even bij de feiten houden? Vooral omdat we weten dat hier meiden zijn die heel erg paniekerig van dit raken. Fijn dat je thuis in je kamer met een aluminiumhoedje opgesloten zit tot dit alles voorbij is, maar uit je frustratie dan even in het juiste topic daarvoor of op Feesboek ofzo.
Is goed, sorry jongens. OPRECHT niet m’n insteek. Welke cijfers willen we horen?
M’n bericht kwam wat harder over dan ik bedoelde. Je stuk komt echt warrig over en het verband dat je zelf trekt leest niet logisch. Misschien kan je er dit weekend wat meer afstand van nemen zodat je wellicht ook wat beter slaapt? Puur voor jezelf en je eigen rust.
Thanks, taking notes.
Welke cijfers wil je horen?