Coronavirus

Ja voorlopig gaat cpc inderdaad nog door, kreeg nog mail erover.

Zou me niet verbazen als rotterdam niet doorgaat. Er is ook al een boks evenement oid van 4 april in rotterdam gecanceld. Oa vanwege internationale deelnemers, maar lijkt me dat dat ook bij een marathon wel zo is?

Ik merk dat ik me best wel paranoide voel op werk. Ik ben continu in contact met mensen die ik niet ken, waar ik me erg onzeker door voel. Ook gaat mijn vriend zijn moeder weer opzoeken en ik vind het echt niks dat hij op schiphol rond banjert bah…

Ik hoest eigenlijk het hele jaar door wel. Nooit hard in het openbaar, of ik hou het in elk geval zoveel mogelijk in, maar ‘kuchen’ kan ik niet goed inhouden. Natuurlijk doe ik het in m’n mouw enz. Normaal gesproken kijkt er niemand van op maar nu natuurlijk wel. Volgens mij stak er vandaag iemand over die me tegemoet kwam. Biecht: ik kuchte ook even expres toen er iemand net te dicht langs me liep. Zou echt willen dat ik altijd zo makkelijk mensen op afstand kon houden. :face_with_hand_over_mouth: Ik neem het virus en alles eromheen heel serieus hoor maar voor het moment beschouw ik dit maar even als een soort geluk bij een ongeluk.
Edit; er loopt trouwens meestal iemand naast me, en vraag me daardoor nog meer af wat er in het hoofd van die corona-vermijdende mensen omgaat. ‘Haha die persoon naast haar is echt een loser, hij/zij krijgt nu vast corona, ik steek lekker over’ ?

8 likes

Ik las hier ergens over die vrouw op het perron die riep ‘Laat mij en mijn corona maar in een lege coupe zitten’, en dit is nu mijn heldin en ik wou dat ik dat durfde.

14 likes

Het advies voor die studenten kan wel zijn doe maar niet. Maar omdat er nog geen negatief reisadvies was krijgen ze denk ik ook geen geld terug.

:cry:

Waar gaat het naar toe met de gekte? Wij (ik werk in een ziekenhuis) moeten nu dagelijks twee maal onze temperatuur meten. Indien te hoog dan het stroomdiagram volgen. Ik kan het enigszins wel begrijpen, maar er zijn soms anderen redenen dat iemand een subfebriele temperatuur kan hebben.

Wel bizar dat het is verdubbeld in een dag!

Mwaaa de vakanties zijn net voorbij + nog wat incubatietijd.

1 like

Oh nee dit breekt mijn hart

7 likes

@HvO @Oprah Ohh ja dat is natuurlijk ook waar haha

2 likes

Wat vinden jullie van die Jacco schreuder op Twitter?

Over dat er veel meer besmettingen zouden zijn dan dat er gemeld wordt?

Waarom zijn altijd veel mensen te dom om te poepen? Luister eerst eens naar wetenschappers voordat je je geweer erbij haalt :no_mouth:.

3 likes

Ja ik begrijp dit ook echt niet… mensen isoleer je… doe dit dan ook met dieren mocht het nodig zijn

Klopt, sommigen denken dat het een hoax is maar hij heeft geloof ik eerder wel gelijk gehad. Heb nog niet alles gelezen enzo want bent niet zo thuis in Twitter. Maar woon in de regio waar jij het telkens over heeft dus ben wel heel benieuwd ofzo.

Al is dat met zwerfdieren en de gemiddelde mindset is sommige landen een onmogelijke opgave. Maar als we de wetenschap en het recht weer meer zouden waarderen, zou het al een stuk beter gaan met deze wereld en dit soort situaties.

1 like

Hij zegt inderdaad dat hij een alias gebruikt

Ach we komen er snel genoeg achter of hij gelijk heeft. Volgens hem gaat het in Uden helemaal mis, dus dat zal dan snel genoeg naar buiten komen lijkt mij.

Ja je hebt gelijk. Wat ik zei niet haalbaar inderdaad