Coronavirus

Ik vind dat deze elke zoveel posts geplaatst mag worden haha.

1 like

Goh op een locatie!? Woooow onverwachts hahahh

oh misschien klopt het toch wel ;p, nu het aantal patiënten is opgelopen naar 80+

1 like

Ik ben geloof ik geslaagd met een 3.8 voor wiskunde maar 5 van de 150 staat totaal niet in verhouding tot 82 op 17.5 miljoen toch. Sowieso trolls maargoed wat verwacht je met zo’n poll haha :troll:

5 likes

oh nee haha dat bedoel ik ook niet op die manier haha, maar dat de kans wel ietsiee groter is dat er mogelijk wel iemand in aanraking is gekomen ermee of in de omgeving.

1 like

Aight, iemand hier op de universiteit is ook geveld door het coronavirus.
Gelukkig is er goed gehandeld, vanuit de persoon zelf en vanuit de uni.

1 like

Bij de Hema hadden ze hier nog zeep voor 2 euro de kassabank staan. :’)

Die Mariniers hadden gewoon een voortschrijdend inzicht.

3 likes

misschien wil ik nu ook wel een boshut ergens afgezonderd van de wereld #bosbabe #10k

19 likes

Ik heb sinds gisteren een hele rare gedachte en dat is dat ik nu die corona wel wil. Dan weet ik het tenminste, ik ga meteen in thuisisolatie, en mocht ik ziek worden, dan zijn nu, zo in het begin, de ziekenhuizen nog niet overvol. Dat afwachten of en wanneer je het krijgt, vind ik echt killing. Misschien ook omdat ik als longpatient het best eng vind, maar tegelijk onvermijdelijk of zoiets. En als straks duizenden mensen het om mij heen hebben, ben ik hopelijk al weer beter met antistoffen.

Nou ja, stom, deze angst van mij.

6 likes

Wageningen zeker? Las het ook idd. Maar het is niet echt de vraag of, maar meer wanneer het daar misgaat met al die internationale studenten

Nou ik vind het echt niet stom dat je angstig bent, ook omdat je longpatient bent. (Ik wil je hiermee niet bang maken). Maar is het dan niet een idee om advies te vragen bij een zorgprofessional die je wellicht ook wat kan geruststellen/tips geven? (Wat je misschien al hebt gedaan. Maar lijkt me gewoon rot om je zo te voelen.)

1 like

Nee, de jeneverstad in België :sunglasses:

1 like

Ik vind het toch wel ‘spannend’ hoe het zich gaat ontwikkelen. Morgen gaan we een paar dagen weg naar een andere provincie, dat laat ik me niet tegenhouden maar dan zijn we wel meer meer mensen samen (zwembad) en dat vind ik dan toch vrij ‘gevaarlijk’ ofzo…

Ik stop nu ook weer net lezen van berichten en comments op verschillende sites want wordt er zenuwachtig en geïrriteerd van haha

2 likes

Ja, mijn arts was vorige week, toen er nog geen gevallen in NL waren, ook prima en realistisch. Zij verwachte dat het toch wel kwam en gaf aan dat mijn aandoening niet extra risico oplevert. Grote kans dat corona ook voor mij een vervelend “griepje” gaat zijn. Maar mocht het mis gaan, dan liever nu, nu de ziekenhuizen nog niet vol liggen. Of zoiets. En dan ben ik er maar vanaf. Soort onzekerheidsvermijding.

No worries al dat chloor desinfecteert t wel :ok_hand:t3:

1 like

Als we gaan, gaan we met z’n allen.

14 likes

Zo 22 nieuwe besmetting in regio Utrecht.

1 like

Ik zag net in de stad rokende mensen, maar ineens bedacht ik: zou dat nou “gevaarlijker” zijn. Want je zit toch met je hand heel dicht op je mond.

Misschien ook bullshit hoor

Denk dat de UM wel dicht zal gaan aangezien een medewerkster het virus heeft! En er 25 studenten sowieso al gemonitord worden.