Coronavirus

Het RIVM is laat met de dagelijkse update… zal wel een aardige stijging zijn denk ik.

1 like

Normaal is het 1 uur toch?

Ergens rond één of half twee de afgelopen dagen.

Hmm nog even afwachten dan

Oh, joejoe

Lijkt me echt Fucking kut om bij de RIVM te werken nu en je de hele dag moet dealen met allerlei mensen die hun medische opleiding van Facebook hebben en in constante complottheorieën denken.

30 likes

Één dag eerder… Alsof dat nog enorm veel uit maakt.

Eerst de boeren, en nu dit :thumbsup:

3 likes

Jezus man die reacties allemaal. Holy shit.

Nee idd! Wilde dat er ook bijzetten maar klikte te snel op reply :joy:

27 likes

Lijkt me ook niet, maar zal vast voor de gemoedstoestand zijn haha

82?!!?!

82 al… nondedju

1 like

Zeeland mag niet besmet worden met stadse waanzin

6 likes

Groningen komt binnenkort aan de beurt als die 900 studenten terug zijn in Nederland denk ik.

22 likes

Zeeland wordt sowieso via de Duitsers besmet, kan je gif op innemen.

9 likes

Ja acht ik ook waarschijnlijk

1 like

Op twitter loopt iedereen gelijk weer te roepen dat Nederland het het slechtste aanpakt van heel Europa maar ik vraag mij af wat ze denken dat andere landen doen. Ja behalve Italie dan waar scholen gesloten zijn.

3 likes

Dat weet ik dus niet… ik denk dat ik daar KLM eens over bel. Ik neig heel eerlijk wel naar het uitstellen (of in ons geval tegoedbonnen want het is nu moeilijk om in te schatten wanneer we dan weer kunnen), ook omdat het nu zo blijft sluimeren van ‘we moeten nog een beslissing maken, wat moeten we nou doen’. En tsja, in Japan kondigen ze iig aan dat tot eind april van alles dicht is, en wij zouden dan 3 weken later aankomen. Wie weet is de pleuris dan wel uitgebroken of is alles herstellende maar nog niet 100%. @lapzwans ik ga vanavond toch maar eens met mijn vriend bespreken of we dit niet beter ook kunnen doen. We gooien ongeveer al ons huidige spaargeld tegen deze vakantie aan, dan liever wel een veilige en relaxte reis.

4 likes