Ja ik ken ook iemand van dat gezin (van vroeger, al jaren niet meer mee gesproken). Ik vind het zo ontzettend erg voor hen!
Uhm we zijn in hetzelfde dorp opgegroeid en ik ben nu ook bij mijn ouders. Dus we kennen elkaar ook gewoon. Ik vind je reactie heel lief hoor maar voel toch een soort van ongemak of zo. Het is niet per se super altruïstisch
Maar dan nog hoeven mensen dit niet te doen voor elkaar hihi.
Net als boodschappen doen voor de buren nu bijvoorbeeld
Mijn oma is waarschijnlijk besmet geraakt op haar afdeling. Er zijn 2 mensen getest (meer test hadden ze niet gekregen van het zh ) en allebei positief. Ze hoest flink en heeft koorts. Ze is al jaren aan het dementeren en heeft waarschijnlijk geen idee van de hele situatie maar ik vind het zo erg voor mijn moeder en haar broers en zus ik hoop dat ze niet te veel gaat lijden.
Heel interessant! Als ik het goed begrijp zijn ze dus niet verzekerd voor festivals en moeten ze die kaartjes dus uit eigen zak gaan terugbetalen.
Gaan we weer chatten tijdens de persco? kan alleen de link niet meer vinden
Ik heb dezelfde vraag!
Ik ben voor, maar ben nu vooral allee in de chat. Als je op het forum zoekt op chat, is het topic met de link makkelijk te vinden.
Voor de persconferentie van zometeen:
https://www.forumfeminarum.nl/t/niks-te-doen-chat-mee-over-corona-en-andere-zaken/16467
Ja, heb ze dus ook al ja-ren niet gesproken en toch blijft het zo onwerkelijk.
Wat verdrietig Sterkte!
Heeft iemand dat sicke remix moment gefilmd? Woop woop.
Stay ala maison
Haha, dat verstond ik eerst ook.
Maar hij zei: restez á la maison (of rester? Mijn Frans is niet meer wat het geweest is…).
Dit stukje gefilmd en naar mn vader gestuurd
Hoe denken jullie over die eventuele apps? Ik vind dat toch wel een dingetje als ik er zo over nadenk
In theorie een leuk idee maar in de praktijk: nee. Het gaat sowieso de privacy in het gedrang brengen.
Naast Animal Crossing is ook Habbo Hotel (weer) in trek door Corona:
Habbo Hotel, meer dan tien jaar geleden een zeer populaire online game, ziet honderdduizenden spelers terugkeren naar de website. Het verkeer op de site is in de afgelopen maand verdriedubbeld, laat maker Sulake dinsdag weten. Volgens directeur Valtteri Karu van het Finse bedrijf Sulake is het aantal gebruikers sinds 25 februari met 213 procent gestegen. Het gaat om honderdduizenden nieuwe en terugkerende gebruikers. “Nu de wereld is stilgevallen, zijn er meer gebruikers bij gekomen”, vertelt Karu.
Ik heb liever een app die gaat piepen als mensen geen 1,5 meter afstand van je houden. Maar dat is niet haalbaar en dan zou je een optie moeten inbouwen dat bepaalde mobiele telefoons bijv niet meetellen.