Ik was dus vergeten dat het vrijdag ook een vrije dag is. Normaal zou ik veel meer focus op mijn agenda hebben en dat al wekenlang weten, maar nu toch elke dag hetzelfde is :’)
Edit: of is as vrijdag geen standaard vrije dag? Dan zou dit weer een domper zijn
Shit het is geen vrije dag
Nope is niet standaard vrij helaas
Bij mij (overheid) is het geen vrije dag want het is geen officiële feestdag. Maar ik heb het ook weleens anders meegemaakt.
Ik weet dat supermarkten soms wel opeens heel vroeg dicht gaan op goede vrijdag
note to self: op tijd wijn gaan halen!
Is geen feestdag maar mijn cao heeft bepaald dat ik wel vrij ben die dag, dus je zou die voor de zekerheid ff kunnen checken!
Bij ons wordt dit gezien als werkweigering. Als de regels van de RIVM binnen het bedrijf genomen kunnen worden (min. 1,5 meter afstand, alleen klachtenvrij werken, handen regelmatig wassen etc.) moeten wij gewoon komen. Kom je niet dan is dit je eigen keus en moet je hiervoor uren opnemen of onbetaald verlof nemen.
Het is wel een officiële feestdag maar niet elke feestdag is ook een vrije dag. Helaas.
Ah op die manier. Mijn manager zijn vanochtend heel stellig dat het géén feestdag was. Ik ben ook steeds in de war want gemeenten zien het vaak wel als vrije dag. Maak gewoon een keuze voor in ieder geval de hele overheid!
Misschien een stom idee maar waarom kunnen mondkapjes niet hier in NL gewoon geproduceerd worden? Ik zou me serieus vrijwillig aanmelden om een dagdeel mee te werken aan productie als het nodig is.
Waar lees jij dat er een persconferentie komt? Of woon je in België? Ik kan het niet vinden op rtl en nos.
Een gezinslid van iemand die ik van vroeger ken is overleden. Ik vind dit zo heftig. Zo jong, zonder gezondheidsproblemen.
Ik gok dat de kans nihil is dat je ouders je kunnen komen halen maar ik ga morgen of donderdag toch naar mijn kamer om even rustig wat schoon te maken en alvast wat in te pakken. Ik rij dan donderdag of vrijdag terug. Dus rij dan praktisch langs je en kan je wel bij je ouders afzetten
Ik wil donderdag ook, zou het heel lief vinden als je dat wil doen
Ik word hier helemaal warm van !
Toch mooi dat dit soort dingen kunnen