Jee wat heftig zeg. Sterkte!
Haha onder andere âpaardenneukerâ, âlullikkerâ, âkontfaceâ en âachterlijke zakkenwasser van het zevenste knoopsgatâ
Maar dan allemaal op zijn Limburgs
De ouders van mijn puberale buren zijn net weggereden. Nu hebben ze allemaal vrienden uitgenodigd. Ik zie al 3+ fietsen voor de deur. Ik vind dit zo verschrikkelijk asociaal, om zoân schijt te hebben aan de maatregelen, terwijl het een crisis is. Alleen om lekker biertjes te drinken. Wat zouden jullie doen? Mijn ouders vinden het overdreven als ik de politie zou bellen, maar het haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan
Nee, van het feit dat de halve familie in t ziekenhuis ligt en overlijdt . Dat is toch verschrikkelijk
Daar krijg ik angst van. Het idee dat mijn familie ook zo eindigt.
Dat het dus kan gebeuren
Beschuitlul
Gewoon bellen
Ja en je betrekt het op jezelf ipv dat te erkennen en haar sterkte te wensen oid. Dat is gewoon niet heel chique, of je nou angstig bent of niet.
Jawel hé⊠vind het zo lastig, want het is dan wel duidelijk dat het van ons komt en we hebben al een ongemakkelijke relatie met die buren
Dus anderen mogen wel zeggen dat ze van mijn posten angst krijgen maar ik mag niet zeggen dat ik ergens last van heb?
En ja het is voor haar ook heel erg, een kennis verliezen is ook erg.
Maar het hele Corona is erg
Je mag me ook taggen hoor.
Maar volgens mij ben je al aangesproken door @moderators en helpt dit andere mensen echt niet.
Ik begrijp goed dat je naar de controle en bevestigingen zoekt. Maar die zul je omtrent dit virus niet krijgen. Toch vind ik dat je paniek blijft zaaien hier. Daarnaast zijn er al meerdere, inclusief mijzelf, die je advies hadden gegeven dit topic voorlopig te negeren. Echter geef jij aan dat dit jou minder paniekerig maakt. Maar ook daar vind ik dat dit topic niet km jou alleen draait.
Nou dit vind ik echt een beetje Donny bashen omdat het Donny is. Dat vind ik niet chique
Denk echt niet dat ze daar vervelende intenties mee heeft, ook ik vind haar berichten niet altijd even tactisch en soms wat doordrammen maar dan denk ik ja wie ben ik om daar tegen in te gaan, als ik mij er aan stoor lees ik er wel overheen
Ik zal jullie niet meer lastig vallen
En nee niet weer een hele discussie, het topic draait niet om mij.
Tot morgen
Ik probeer het elke keer weer omdat ik het forum hardstikke leuk vind, alleen niet op deze manier.
Het doet me gewoon pijn en dat vind ik het niet waard.
Jezus moest 2x kijken! je ziet er goed uit
Weet je het al?
Ze zeiden tegen mij âbinnen 24 uurâ en ik kreeg het ongeveer met 12 uurtjes te horen.
Maar ik zie nu in ons draaiboek (van de cohortafdeling) staan dat ze 4 uur rekenen. 3x per dag worden de testen erin gezet en 3x per dag krijgen wij de uitslagen
(Tot 10 uur getest is om 14 uur de uitslag. Tot 14 getest is om 18 uur de uitslag en âs avonds nog een ronde).
Nee, er blijkt sprake te zijn van een misverstand. Bedrijfsleider had begrepen dat de werknemer getest was maar zijn vrouw (van de werknemer) spreekt dat nu tegen. Het gekke is wel dat hij van de arts 14 dagen thuis moet blijven. En hij heeft antibiotica gekregen. Keelontsteking zou het dan moeten zijn, maar hij spreekt amper Nederlands dus we weten eigenlijk nog niks. Bedrijfsarts moet dan wss contact leggen met de huisarts, als dat mag qua privacy.
Wel fijn dat ze wel getest wordt, hopelijk is het negatief!
Bij mân moeder is het zo dat de leidinggevende bepaalt als je hoestklachten hebt of je wordt doorgestuurd. Maar bij koorts wordt je niet getest en moet je thuisblijven en na 24u klachtenvrij moet je weer komen werken
Vrienden van mijn vriend geven morgen een huisfeestje waar volgens mij best wat mensen op af komen. Ik wil zo graag de politie inlichten maar wil natuurlijk zijn vrienden ook niet echt verklikken
Hij heeft er wel een opmerking over gemaakt, maar daarop reageerden zij dat ze hem flauw vonden⊠hij heeft niet echt zin om er verder op in te gaan, heeft niet echt zin