Hoorde gister dat 1 van mijn clienten bij vrienden is langs gegaan die ziek waren en klachten hadden van corona. Dus dit gaat feest worden op werk als dat het echt was.
Ja hier ook joh, het zou zoveel gunstiger zijn als het nu met bakken uit de lucht kwam. En het is inderdaad ook een soort gewenning denk ik.
Huh maar ik snap echt niet dat 2 artsen dit voorstellen? Ze zien toch elke dag wat voor ellende het met zich meebrengt?
Oke even een correctie, want ik spreek net mijn moeder: het was mijn zus die besloot om mij en mijn andere zus + partner ook nog uit te nodigen. Ik snap er ook de ballen van, want zij staat juist het dichtst op de ellende als IC-arts.
Interessant, kan ik dat ook ergens kijken?
Dit gebeurt zeker wel. Een vriendin van me werkt in een ziekenhuis en de Belgische arts mocht de grens niet over tot die ook echt aan kon tonen dat hij echt in dat ziekenhuis werkte.
Waar lees je dat van dat bewijs?
Je draait het om. Er is geen bewijs dat je na milde klachten immuun bent. Dat is niet hetzelfde als dat je na milde klachten niet immuun bent.
Vergelijk het hiermee:
Er is geen bewijs dat alle rode auto’s op benzine rijden. Dat is niet hetzelfde als dat rode auto’s niet op benzine rijden.
Verder is niet bekend hoeveel antistoffen nodig zijn voor immuniteit dus daarom wordt er onderzoek naar gedaan.
Dit is het eerste artikel dat me echt paniek geeft. Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit nog zoveel maanden zal duren en dat onze levensstijl zo afgesloten zal worden. Als dit het vooruitzicht wordt, vind ik dat heel erg moeilijk te bevatten.
Gek genoeg maken mijn artsen-vriendinnen ook de onverantwoordste keuzes… Daten en dan zoenen, lekker een weekend bij hun ouders chillen
Ik ben ook al de hele dag chagrijnig hierdoor.
Kut Corona ik ben je helemaal zat!
Hallo sharing is caring! Ik zoek altijd naar uitbreidingen van mijn vocabulaire!
@Ovenschaal dank je wel voor je inzichten en uitleg!
Ik blijk die 29 jarige uit beek en donk te kennen. Werd net gebeld door een vriend of ik al wist dat G. Overleden was. Echt absurd dit. Ik heb zo te doen met dat gezin, gewoon alle 4 ziek, 1 op de ic, 1 overleden, 1 op een gewone afdeling en de andere thuis. Wat zullen ze zich verscheurd voelen.
Van dit soort berichten krijg ik erge angst
Snap ik, al vind ik dat er wel dramatische aannames gedaan worden in het artikel. Vind zelf een jaar vooruit kijken echt ver, maar goed ik ben geen expert, dus mag er niet over oordelen.
Ik kijk niet meer vooruit en ook niet meer achteruit. Alleen nog met volle borst zonder beha vooruit.
Staat al de hele dag op de.voorpaginas dus is geen “nieuws” meer. Waarschijnlijk had je dit al gelezen!
Ik niet🙈
Ja klopt maar niet dat van zijn gezin er nog 1 in het ziekenhuis ligt buiten zijn broer op de ic.
Dit is echt mijn nachtmerrie op het moment.