Coronavirus #3

Ik had het idee dat de hele speech een beetje mosterd na de maaltijd is ofzo, we zijn nu al zo lang bezig… ofja zo voelt het voor mij in ieder geval.

3 likes

Misschien omdat hij zelf in quarantaine moest? Via de webcam toespreken zou ook niet zo gewaardeerd voelen. Of dan krijg je idd LuckyTV taferelen

jeetje zeg das wel echt enorm rot nieuws zeg! Hoe begrijpelijk het ook is, het is wel een bizarre situatie zo. Ik hoop dat jullie toch redelijk snel weer verder mogen😘

2 likes

Ja ik weet ook wel dat hij een goede reden heeft, en het is nog helemaal niet zo lang, maar het voelt zo. Ligt aan mij. (Echt zo sneu voor je oma, hoop dat je snel langs mag :heart:)

1 like

:sweat_smile: Ik moet medicijnen ophalen. Eigenlijk woensdag al, maar het was er steeds niet. Overigens was dat een fout van mijn huisarts. Maar dan wordt het dus misschien op zijn vroegst dinsdag. Heb het op zich niet meer heel dringend nodig, dus ik kan wachten. Maar bedankt voor de ‘waarschuwing’, haha.

1 like

ben ook echt heeeelemaal platgebeld vandaag voor thermometers. echt letterlijk wel 100 telefoontjes.

2 likes

Bizar he, ipv dat ze een beetje begrip hebben voor de situatie. Kan daar zo slecht tegen. Gelukkig heb ik vandaag ook veel lieve woorden gehad van mensen en die ons echt veel succes wilden wensen en bewondering toonden etc. Toch wel even fijn naast die ongeduldige k*tmensen. haha

7 likes

Ik hoop stiekem nog steeds dat ik morgen wakker wordt en dit allemaal een zieke droom is geweest

15 likes

Ik zie al op tegen het moment dat ik de pil en mijn astmamedicijnen moet ophalen. Ik stel het nu zo lang mogelijk uit om de apotheek te ontlasten. Ik durf er bijna niet voor langs te gaan, maar misschien moet ik toch ook niet wachten tot ik nog maar voor 2 dagen over heb.

1 like

Ik had vanavond een klein bosje tulpen aan mijn voordeur hangen. Met een paar paaseitjes eraan en een zelfgemaakt kaartje met een zonnetje: een beetje zon in deze rare tijd, stond er op.

69 likes

jaaaa :stuck_out_tongue:

pm me maar ff!

Ja hè, je hebt Idd ook veel lieve mensen die lieve dingen zeggen. Dat voelt wel echt fijn. Ook vind ik dat er een soort van saamhorigheidsgevoel is met de artsen die je spreekt

1 like

Haha iemand deelde hier toch dat als je nog naar Schotland wil kunnen in deze tijden je daar een stukje grond kan kopen en dan ben je lord? Gordon heeft dat gedaan hahaha

25 likes

Zijn er hier meer mensen positief getest?

@Sazie
Ja er zijn zelfs problemen om een epipen te krijgen… hallo die is van levensbelang voor mij.
En ik moet er altijd 2 hebben.

Niet te doen

Epipen is echt al tijden drama. Zo irritant.

1 like

Die kut pennen zouden ze eens een langere houdbaarheid moeten geven :unamused:

3 likes

Hoe zien jullie 6 april voor jullie? Denken jullie dat het dan weer wat rustiger is met de social distancing of verwachten jullie dat Rutte het gaat verlengen?

Als ik goed naar onze koning luister, dan is dit nog maar het begin. Dus het zal denk ik wel verlengd worden. Eind komende week zal blijken of de ziekenhuizen het aan kunnen. Zo niet, dan komen er strengere maatregelen. Ik denk wel dat Rutte een lockdown wil voorkomen. Vooral om een financiële crisis te voorkomen.

4 likes