Coronavirus #3

Hallo staat er toch onder, de account van Bas Smit

10 likes

Op de website GRACE niet op de insta van Bas who de fuck are you Smit

3 likes

Ja of mensen die van tevoren begonnen te roepen ‘ik kan hier toch nog wel contant betalen hè?!?!’
En het dan neersmijten en dan smijt ik het wisselgeld op dezelfde manier terug en dan krijg je zo’n blik :face_with_raised_eyebrow:

6 likes

Heb echt het idee dat de wat oudere groep (50+?) er echt schijt aan heeft! Mijn schoonvader gaat vandaag doodleuk naar de makro om een nieuwe tv te kopen?!?!?

3 likes

Voor degene die nu elke dag vanuit huis werken, kleden jullie je enigszins in normale kleding en doen jullie je haar en make up?

Wat is je kledingstyle voor thuiswerken nu?

• werkoutfit zoals normale werkdagen
  • Joggingsbroek en shirt
  • Casual maar geen chill outfit
  • Anders

0 stemmers

Skincare/make up

• Wel skincare, geen make up
  • Skincare en full face make up
  • Crea bea nu met make up
  • Anders

0 stemmers

Haar

• Full blow-out a la Josh V
  • Hele week al in de zelfde klitknot
  • Anders

0 stemmers

1 like

Nee mensen hebben schijt in elke leeftijdscategorie

5 likes

Ik hoop dat de grote ontwerpers Corona couture gaan ontwerpen. Ik loop namelijk al de hele week in dezelfde trainingsbroek rond. Dat bevalt me wel haha.

5 likes

Deze ellende geeft me nog meer werkgerelateerde onrust dan ik al had omdat we nu juist harder moeten werken. Alleen ons gewone werk loopt ook door en dat lukt me dus niet alleen. Terwijl dat deze week ook af moet. Alleen werkt 3/4e van ons waarschijnlijk verplicht thuis omdat we in de kwetsbare sector werken (zijn natuurlijk ook wel de richtlijnen) maar via skype etc is het niet te doen. Ik heb dr echt slapeloze nachten van :disappointed:

Eigenlijk zou je zo’n zwerfvuilgrijper moeten hebben om het geld op te pakken. Dat het er zo idioot uitziet dat mensen uit zichzelf denken ‘dan betaal ik toch met mijn pinpas’.

22 likes

Ik denk dat iemand dat zelf gemaakt heeft met de cijfers die op worldometers staan. Ik zie namelijk deze afbeelding met als bron worldometers, maar op die website staat de afbeelding volgens mij niet…

1 like

Jongens, wij hebben nu m’n schoonmoeder in huis. Zij is hier naar toe verhuisd vanuit het buitenland, ze zou dit jaar sowieso al in Nederland gaan wonen. Ze kon de vlucht niet meer uitstellen want ze heeft al haar spullen al verscheept en geen huis meer en geen rekening enzo meer waar ze vandaan komt omdat deze emigratie al lange tijd gepland was.
Ze is vanmorgen geland op Schiphol, vanuit Singapore. Mijn vriend heeft haar opgehaald met de auto.
Ze is bijna 70, is ziek geweest en bestraald, ze hijgt al als ze naar de keuken loopt en is gewoon niet zo fit en sterk. Ze moet wel bij ons blijven want haar huis waar ze gaat wonen is nog niet af.

Wat kunnen wij nou doen om haar zo veel mogelijk te beschermen? We hebben gister al boodschappen gedaan zodat we de komende dagen niet naar buiten hoeven en ik heb alle textiel gewassen op 60 graden en alle oppervlakten (deuren, tafels, handgrepen, de douche, ALLES) schoongemaakt met dettol. Binnenshuis houden we 1,5 meter afstand.
Ze draagt wel continu haar mondkap (ook tijdens de hele reis), maar als ze koffie of water drinkt doet ze het toch af, dus moet ze daar mee doorgaan?

Hebben jullie nog tips?? Wat kan ik nog meer doen? Helpt het als ik de hele tijd alles schoonmaak waar wij hebben gezeten etc?

4 likes

Ja dat dacht ik ook maar op die op fb stond eronder: generated on march 22nd. Nouja jammer maar helaas.

Voor de zekerheid een tijdje de thuisisolatie protocollen volgen misschien? Als het besmetting tussen huisgenoten zou voorkomen dan moet het in deze situatie ook wel werken denk ik. Tsja, en zelf daadwerkelijk in thuisisolatie als dat kan…

https://lci.rivm.nl/covid-19/bijlage/thuisisolatie

Ik krijg al kriebels van het idee mijn schoonmoeder in huis haha
Nee maar super lief wat jullie hebben gedaan, ik denk dat je al alles hebt gedaan wat je kon doen. Heeft ze wel een goede vlucht gehad? Lijkt mij voor haar ook een moeilijke periode zo emmigreren en dan al in quirantene

2 likes

Hm, dan weet ik het niet… Ik zag deze op Facebook:

Edit: ik vind deze ook heel duidelijk:

3 likes

Ja deze! Merciii

afbeelding

14 likes

Die tabel is echt zo’n gevalletje als de cijfers niet gelijk hadden gelopen had niemand ‘m gemaakt. :unamused:

10 likes

ja dat houden we nu aan… gelukkig slaapt ze nu, kan ik beneden weer alles poetsen.

@anon12348926 ja überhaupt, schoonmoeder in huis… hahaha

1 like

Voor een ieder die dit tabel massaal op facebook en instagram deelt, leez dit even…

https://decorrespondent.nl/10631/de-pandemie-ontcijferd-waar-je-op-moet-letten-als-je-coronacijfers-voorbij-ziet-komen/154709902534-760d3218

4 likes

Die tabel werd gisteravond ook gepost zonder onderbouwing en verdere info en toen werd t gezien als paniek zaaien en moest t worden weggehaald

12 likes