Da’s nou Lemongrab! Aka me
Ooooh Jezus ben echt dom soms… excuses
Nee, niet meer open. Volgens mij zijn ze hier sowieso nog een stuk strikter in wat toe is/niet mag qua werken dan in België.
Maar dat kappers nog mogen blijven werken, is sowieso bizar, vind ik. Dat is toch helemaal niet essentieel?
Beter goedgekapt in de kist, dan een afspraak gemist!!!
je zou maar met een uitgroei na 3 maand weer buitenkomen… dat kan niet he
Ongehoord! Wat zullen de mensen wel niet zeggen!
Koop een dagboek!
Ja alleen nu bieden zich heel veel thuiskappers zich aan
Valt mee denk ik. Je wordt volgens mij getest als je in het ziekenhuis komt en klachten hebt. Ik ken drie geteste mensen, die alledrie hele lichte symptomen hadden, maar om andere redenen in het ziekenhuis kwamen en getest zijn.
Hoe zit het daar met bibliotheken? Ik werk in een bib in België en wij doen nog afhaalservice. Daar zijn niet alle collega’s even blij mee.
Ook mogen wij niet of amper thuis werken terwijl dat voor sommige functies wel deels of grotendeels zou kunnen.
mijn schoonouders willen zo langskomen bij de baby. maar eerst gaan ze even lekker de stad in, “luchtje scheppen”. oke blijf maar thuis
@anon44204370 Ik woon ook in de stad en wandel iedere dag buiten. Ik denk dat afstand houden in de stad veel beter te doen is dan in een bos, want de straten zijn breder en je kan niet altijd zomaar de bosjes instappen om je afstand te bewaren.
Ik loop ook soms stukken over de straat, er rijden weinig auto’s.
Ach beter dan de Amerikanen die munitie en wapens aan het hamsteren waren.
Pff ik was net een rondje aan het wandelen samen met mijn baby in de kinderwagen… toen ik in het park liep was er een groep van zo’n 20 15/16 jarigen alcohol aan het drinken en harde muziek op verderop is een grote hockeybaan die ook helemaal overspoeld was… Hoeveel schijt kan je hebben😭
Die zijn al van voor de lockdown toe, iig in mijn stad, maar ik vermoed overal in Frankrijk. Je kan ook geen boeken meer terugbrengen in de retourboxen, dus er zal daar ook wel niemand meer aanwezig zijn.
Toch best wel grappig dat in vele landen de clichés toch wel waar blijken te zijn als je kijkt naar wat er gehamsterd wordt .
Hahaha ik amuseer me enorm met de instastories van m’n UK amigo’s.
Hele make-up tutorials + indrinken en dan op de slaapkamer beetje dansen
Het is hilarisch om te zien.
Dalijk verliest hij nog een miljard
Uhhh, ik reed net langs de duinen, waar een strandopgang is. Het stond zwart van de auto’s, geen plekje meer vrij. Dat klopt toch niet