Serieus mensen snappen het niet? Ik ging net boodschappen doen en iedereen boven de 50 houdt gewoon geen afstand? Twee keer mensen aangesproken waarbij ze hard gingen lachen en hoofdschuddend wegliepen. Ik wil zo n sumoworstelaarspak
wow nu ik dit lees weet ik wel zeker dat ik het had
Hoorde gister op de radio dat vakkenvullers maar expres gaan hoesten en kuchen als mensen te dichtbij komen.Ik ga dat ook maar gewoon doen denk ik,hou afstand verdomme.
Herken ik heel erg!
Nog een update van mij: mijn vader mag naar huis vandaag de chloroquine heeft goed aangeslagen! Het herstel zal nog weken/maanden duren maar gelukkig ziet het er goed uit!
Mijn moeder heeft trouwens wat verkoudheidsklachten gehad (met name veel hoesten, keelpijn en lichte benauwdheid) en wat lichte verhoging. Het gaat nu beter dus hoop dat zij het ergste ook heeft gehad. Aangezien mijn vader nog een week ziek thuis heeft gelegen heeft ze het wel 99,9% zeker gehad.
Ze moet alleen waarschijnlijk volgende week weer werken, ze werkt namelijk in de zorg en is hard nodig nu. Ik ga dus bij mijn ouders wat thuiswerken omdat mijn vader niet alleen kan blijven nog, logisch natuurlijk. Hoop maar dat ik het zelf ook heb gehad, dat vind ik dan eerlijk gezegd toch wel en beetje spannend nu
Heb mijn vader nog 3x gezien toen hij al ziek was… Ik was al verkouden maar het werd afgelopen week wel echt erger, incl keelpijn en een avond een hoestbui van heb ik jou daar. Nu weer beter dus hoop dat dat het was!
Een collega die stuurde een foto in de personeelsapp dat ze met een groep van ongeveer 15 mensen een bingo-avond aan het houden was.En bijna iedereen reageerde er een beetje lollig op.Maar gelukkig stuurde eentje dat het totaal niet verantwoordelijk is naar collega’s en anderen toe.Thumbs up voor mijn collega die er wat van durft te zeggen
Oprecht vind ik het heel moeilijk om afstand te bewaren in de supermarkt hoor… Gisteren was ik voor het eerst in een supermarkt waar ze wel heel goed vakken hadden gemaakt bij de kassa’s en de medewerkers zaten achter een scherm. Maar als je in de paden loopt kun je toch geen afstand houden van andere mensen? Als iemand ergens staat en ik wil daarnaast iets pakken dan ga ik niet wachten tot diegene weg is? Of wordt dat wel verwacht? Dan sta ik bij wijze van te wachten maar moet er vervolgens ook weer iemand langs mij die er niet bij kan… Hoe kun je dat doen?
Ik zou hier zelf direct wat van gezegd hebben. Mijn god, echt totale schijt hè, sommige mensen.
Ik snap die 6 april wel, er was toch ong 3 weken voor nodig om te kijken hoe de maatregel zou helpen.
De piek verwachten ze als het goed is nu de komende week en dan zou het minder moeten worden.
Never nooit dat het allemaal voorbij is na 6 april natuurlijk.
@oliverqueen je gaat niet wachten? zou het wel zo netjes vinden als je het wel zou doen.
Gister stond eerst ik netjes te wachten voor de vriezer en vervolgens dat schattig oud mannetje na mij.
Verder loop je gewoon je rondje.
Dit is de real life Ron Swanson
@Penny_Lane @Oprah Als de supermarkt niet zo druk zou zijn dan snap ik het wachten en is het makkelijker om afstand te bewaren. Maar gisteren rond 19-20 uur was het zo druk dat ik echt met geen mogelijkheid afstand kon bewaren van mensen? Iedereen gaat daar ook kriskras door die supermarkt heen… Dus dat maakt het gewoon heel moeilijk.
Overal in de supermarkt blaadjes over afstand. Maar de vulploeg deed het zelf niet eens.
Snap niet dat je dit soort schaamte kan delen (als jouw collega zijnde) wat een aso !!! Hoe kan je dit doen? Waarom totale schijt hebben
Ik zou echt laaiend zijn
Snap ik op zich ook heel goed hoor! Ik merk vooral dat mensen als je in de rij bij de kassa staat echt te dichtbij komen.Gister stond iemand zo dichtbij dat ik haar elleboog tegen mijn tas aan voelde duwen die ik om mijn schouder had.Heb mijn tas maar even naar achteren geduwd en toen nam ze wel afstand.
De appie vond dat er nog niet genoeg gehamsterd is (al zeggen ze zelf wat anders). Alles uit de nieuwe folder is 2e gratis of 50% korting. Ook 50% korting op een aantal wijnen btw
Was net in de lidl in Duitsland (sue me, woon 2km van de grens dus AH of daar, je komt vrijwel dezelfde lui tegen) en daar stond security mensen de les te wijzen bij de kassa’s. Wel effectief. Maar in de winkel zelf, geen houden aan en elkaar ontwijken gaat gewoon niet…
In de rij vind ik ook anders! Daar kun je gemakkelijk wat verder blijven staan en mensen die dat niet doen letten echt niet op. Maar in de smalle paden is het bij mij in de stad nog onmogelijk
Ze zouden eigenlijk een vast parcours moeten aanleggen dat je maar één richting op kan en geen pad kan overslaan. Je mag niet terug lopen, alleen vooruit en elke 5 meter iemand laten lopen.
Mijn vriend wil naar het tuincentrum OK boomer
Wat fijn om te horen!
Vind ik serieus een goed idee! Maak mijn lijstje altijd op volgorde van de winkel, kut als je iets vergeet want dan kun je niet terug maar verder wel veilig iig haha