Ik heb ook geld overgemaakt, arme dieren kunnen er al helemaal niks aan doen. Goed dat je het deelt.
Mijn man en ik moeten tot het einde van de maand thuis werken. We gaan wel gewoon boodschappen doen en elke dag buiten wandelen of fietsen om zo toch in beweging te blijven en enigszins structuur te hebben.
RTL 4.
Ik kan me volgens mij niet aanmelden omdat er een punt in mijn naam zit.
Oh dan doe je zonder joh.
Hehe dat snap ik maar dácht dus te hebben gelezen dat hotels uitgezonderd zijn. Wanneer begint die fucking conferentie
Wat vreselijk die arme dieren heb ook wat overgemaakt!
Mijn broertje is risicogroep en heel panisch nu echt wel zielig hoe veel angst dat kan geven bij zoveel mensen
Nou mocht iemand zich vervelen, ik geef de rest van de maand online zang en songwriting lessen. Aan de ene kant ben ik wel voorstander om alles even op slot te gooien, aan de andere kant vind ik het doodeng. Niet echt een buffer kunnen opbouwen als zzp’er, want nog niet zo lang weer aan het werk na het krijgen van een kleintje. Gelukkig heb ik een vriend die wel een goede baan heeft. Die overigens eerst dacht dat z’n dochter dood ging toen ze een hoestje kreeg en nu zwaar in denial lekker op zolder zit te gamen en niks wil kijken wat betreft het nieuws of mijn stress wil aan horen.
Iemand tips hoe ik mijn Boomer-manager morgen kan confronteren? Ik kan 90% van mijn werk thuis doen maar er wordt toch gewoon verwacht dat ik op kantoor kom zitten.
In mijn ogen breng ik het bedrijf en mezelf onnodig het bedrijf (productie) in gevaar. Ik zou eventueel kunnen vermelden dat ik astmatisch ben en al eerder een beginnende longonsteking gehad heb, maar dat vind ik niet eens noodzakelijk om te vermelden. Ik snap gewoon niet waarom dit bedrijf er nu nog zo laks mee omgaat…
Persco start nu!
‘Omdat we je graag ook thuis ondersteunen om te blijven sporten, zullen wij op onze website instructiematerialen plaatsen.’
Ben benieuwd… Ik zie dat er op YouTube ook best wat video’s van bodypump staan. Thuis heb ik alleen geen lange halter.
Oh tm 6 april alles dicht ipv 31 maart
Vind het wel geweldig dat dit virus de overheid eindelijk heeft laten inzien dat er een gebarentolk nodig is in tijden van crisis
Bij mij zegt ie ‘access denied, bad password?’
Ik mag alleen thuiswerken met goedkeur van leidinggevende. Anders zal het sowieso van mijn vakantie-uren getrokken worden.
Vorige keer was die tolk soms niet in beeld. Dat was echt heel stom.
Ik ben blij dat ze nu eindelijk goede maatregelen nemen. Het is belachelijk dat mensen toch gezellig op terrasjes gingen zitten. Dan maar zo.
Je kunt inloggen op de FF Chat zonder wachtwoord, je hoeft alleen je forumnaam hier op te geven.
FF Chat:
https://chat.forumfeminarum.nl/
6 APRIL??? GVD daar gaat mn bday lapdance.