Coronavirus #2

Inderdaad, heel raar…

1 like

Nog een spelletjestip: simcity op je tablet of mobiel, daar kan je nu lekker veel uren insteken

2 likes

Ik heb ook even een paar euro gestuurd!

2 likes

Ik ook. Denk ook maar dat ik morgen wat eerder ga beginnen met mijn avonddienst want geen idee wat ik anders moet doen

1 like

Hoop wel dat de autogarages open blijven. Heb begin april apk en als die niet door gaat ben ik zwaar de lul want dan mag ik m’n auto niet meer gebruiken wat ook betekend dat ik niet op m’n werk kan komen…
Ik weet dat het nog even duurt, maar toch

Uit het artikel:

De toekomst van de dierentuin is op dit moment onzeker. “Elke euro is welkom. Hopelijk kunnen wij binnen enkele weken op deze onwerkelijke periode terugkijken en zeggen: we hebben het gehaald. Maar het is ook voor onze dierenverzorgers bang afwachten.”

Donaties zijn welkom op rekeningnummer BE58 7390 1329 6879 op naam van ‘Sanctuary De Zonnegloed vzw’. Wie in de buurt woont en groente of fruit over heeft, kan dat ook aan het park schenken door het voedsel in een doos voor de poort te zetten. “Stuur ons dan een berichtje zodat we het tijdig kunnen binnenhalen.”

8 likes

Jaaa dat sowieso lekker wandelen met meneertje beer :joy::heart_eyes:

1 like

Ik had vanmorgen ook al het thuisconcertje van Alain Clark met Thams Acda zitten kijken, leuk dat je deze tips deelt! :slight_smile:

1 like

Goed, voor iedereen die verder wil kletsen over Corona: check het gepinde topic.

Laten we ons in dit topic dan beperken tot inhoudelijk nieuws of tips/suggesties en geen slowchat.

6 likes

Dit klinkt zo eng of zo :hot_face:

6 likes

@strudeltje @anon12348926 @Atlas wat ontzettend lief van jullie! Blij dat ik het hier gedeeld heb, alle beetjes helpen.

3 likes

Ik heb dus al weken dat nummer ‘My sharona’ in mijn hoofd. Alleen dan ‘Ai Corona’. En in mijn hoofd maak ik dan ook steeds nieuwe coupletten per situatie.

25 likes

Ik ga straks ook wat overmaken voor de dierentuin :heart::heart:

5 likes

De fitforfree sluit ook de deuren vanaf nu!

1 like

Ja shit man ik luister nu dansplaat van brainpower en HIJ HEEFT HET OOK OVER CORONA het bier dan uiteraard maar jezus ik wil er even niks over horen ja :joy:

6 likes

Dit heb ik met Love Lockdown van Kanye West :grimacing:

4 likes

:heart:

1 like

Weet iemand waar die persconferentie van 17.30u is te zien/horen? Op nos 1 is nu nog gewoon sport bezig😬

Ik dacht te lezen dat in belgie alle horeca dicht moet maar hotels niet? Weet t niet zeker hoor.

1 like