Raar gevoel zeg. Ik hoop wel dat we op mijn school de leerlingen opvangen waarvan de ouders beroepen hebben die nu van essentieel belang zijn en zelf geen opvang kunnen regelen. Dan kan ik in ieder geval nog iets bijdragen.
Ik hoop echt dat dit dan voorkomt dat je helemaal je huis niet meer uit mag straks.
Ik ben daar echt heel bang voor.
Ja dat met bezorgen/afhalen vraag ik me ook af, in België kun je nog wel steeds naar de snackbar volgens mij? We zullen het misschien zo wel horen.
Hoe lang is Italie nu eigenlijk al in lockdown?
Nos site ligt er bij mij uit.
Ben wel benieuwd of mensen dan wel doorbetaald krijgen als hun kinderen niet naar school en kdv/bso mogen. Niet iedereen heeft een vangnet qua familie en zoals mijn kind, niet iedereen is geschikt om op haar te passen. Pffff wat een stress.
In België mag afhalen wel, dus daar heb je best kans op!
Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt. Er gaat een bericht uit en meteen de werkgroepsapp ontploft. Mijn leidinggevende wilde eigenlijk gewoon open blijven en ben benieuwd hoe dat zit met cruciale opvang
Als alle horeca dicht moet maakt het niet uit of je een hotel met of zonder restaurant hebt, dan moet je hoe dan ook dicht. Want hotel valt ook gewoon onder horeca!
Ik zou me wel kunnen voorstellen dat bezorgen nog wel mag, maar we moeten de persconferentie denk ik maar even afwachten.
Ik weet niet of ik het mag spammen, maar in het kader van #coronahulp: ik heb op mijn instagram profiel een story highlight met daarin allerlei tips. Van gratis yogalessen tot een online teken workshop, en een thuisconcertje en gratis luisterboeken.
Zie: www.instagram.com/lastdaysofspringblog
Als iemand nog een leuke tip heeft houd ik me aanbevolen!
Nou ben bijna blij dat ik veel moet werken deze week (zorg) dus ik vermaak me aankomende week wel
Weer janken hoor:
Ter info: dierentuin zonder winstoogmerk, ze vangen verwaarloosde dieren op die niet terug de natuur in kunnen.
Ik vind het ook allemaal spannend qua studie en bijv. of mijn stage nog doorgaat, dus je bent niet de enige die zich af en toe druk maakt om zichzelf. Natuurlijk gaat het om het grote geheel en hebben de mensen die ziek zijn en hun familieleden het het aller zwaarst, maar ik vind wel dat je soms mag zeggen dat je baalt hoor. Misschien is dat op social media niet zo handig maar hier of onder vrienden of zo mag dat af en toe best vind ik.
In België mag je nog afhalen en bestellen via thuisbezorgd etc. Hotels zijn vooralsnog open, maar ze mogen geen ontbijt etc meer aanbieden.
Hopelijk starten ze een crowdfunding oid ik zou wel een tikkie sturen
Ik ben traag van lezen :’)
Dit vind ik dan wel weer heel schrijdend
Wel heel vervelend zeg! Fijn dat je het samen kan opvangen.
Ik werk als zzp-er maar moet juist deze hele week overuren draaien
Van het weekend ga ik 35 uur achter elkaar (kleine pauze qua slapen draaien) ik denk dat ik na deze week wel echt ga instorten
Er staat een rekeningnummer in het artikel! Ik ga zelf ook een paar euro overmaken.
Ik ook! Bedankt voor het delen
Ga ik steunen
Heel fijn dit, ik ga even kijken!
En zo lief, als mijn eicelpunctie doorgaat heb ik via Coronahulp van mijn stad oppas zodat Frank niet naar mijn schoonouders hoeft.