In bijv Denemarken is dit ook het geval en blijkt nu maar 3-5% van de kinderen opgevangen hoeven te worden. Dat scheelt natuurlijk echt enorm!
Maar gaan winkels en sportscholen enzo nu ook dicht? Want dat kan ik zo snel niet vinden.
Sportscholen wel, winkels volgens mij niet!
Nou dus nu gaat het domme volk winkelen.
Kinderen thuis en alles dicht qua entertainment…
En er zijn er dan nog altijd een paar bij die dan maar naar de stad gaan.
Want ja: is toch open.
Ik kreeg net een mailtje van basic fit dat ze vanaf vandaag zullen sluiten. Eerder telde ze leden aan de deur. Maar eigenlijk was dat ook niet meer verantwoord natuurlijk als je bedenkt wat voor bacteriebron een sportschool is…
Ik ga deze hele week werken. Zijn er mensen die echt in de problemen komen doordat ze ZZP-er zijn? Zo ja ik wil best wat afstaan van mijn inkomen
Samen zijn we sterk toch
Ja had de tv al aan voor 1700 uur.
Ja. De klanten die vandaag in de winkel kwamen ‘ja beetje overdreven al die regels he’. Is goed Patricia. En dit gaat heel de dag (waarschijnlijk week) door. Echt.
Het zweet breekt me nu al aan alle kanten uit. Komt u maar met duidelijkheeeeid.
Nou, geregistreerd partnerschap kan ik ook wel op mn dikke bolle buik schrijven morgenvroeg denk ik.
Ja ik zit verdorie al 20 minuten tegen Erben Wennemars aan te kijken brrr!
Hahah ik ook. 17.30 lees ik nu? Ipv 16.50
Morgen om 19.00 is er weer een toespraak van Rutte. Ik vermoed dat dan de rest ook gaat sluiten en een mogelijke lock down. Ik ben benieuwd.
Krijg de melding dat het forum overbelast is en word er zelfs steeds uitgegooid
Nee! Op het mbo heb je nog leerlingen die onder de leerplicht vallen, dus dat hoort dan bij het basis- en voortgezet onderwijs met dit soort beslissingen.
Ik heb echt buikpijn door alle maatregelen, vind t kei eng worden. En dan moet ik binnen 2 weken ook nog verhuizen (als dat door kan gaan, want er lig nog geen vloer dat komen ze doen als dat doorgaat) maar moet hier wel uit voor eind maart Kut stress.
Snap dat dit echt niet belangrijkste is allemaal, maar ik heb wel paniek inmiddels (ook om ziek te wordrn
De minister-president zal volgens de RVD “ingaan op de moeilijke situatie waarin wij ons bevinden, op de noodzaak van de maatregelen die zijn getroffen en op de mogelijke verdere ontwikkelingen in de komende weken en maanden”.
Ik denk dat als ze hebben besproken dat er meer dicht moet dat dat straks al komt.
Dat is een speciale toespraak, geen nieuwe maatregelen. Zo’n toespraak was voor het laatst in 1970 bij de oliecrisis
Ik begin echt steeds meer te stressen om mijn baan.
Ik zou niet weten wat ik moet als ik straks op straat sta.
Holy shit. Wat een strop ik snap het overigens hoor, hoe sneller dit gebeurd was, hoe sneller we er vanaf zijn. Dat gister alle horeca vol zat baarde me ook echt zorgen.
Zit met veeel vragen, hoe zit het met hotels die een restaurant hebben? Die restaurants mogen niet draaien, maar hoe komen die mensen aan ontbijt/lunch/avondeten dan? Volgens mij moeten hotels (dus echt hotelkamers zonder keuken oid) ook noodgedwongen dicht. Holy shit
Weet iemand of eten afhalen/bezorgen als restaurant zijnde wel mag???
Dit is wel echt goed nieuws! sluiten die handel.
En dan over 2/3 weken? kijken hoe en wat.