Of ik naar de tandarts (ortho) ga. JA!
Dinsdag gaat mijn beugel eruit en ik kijk hier al weken naar uit.
Als dit niet door zou gaan begrijp ik dat maar het zou zo fucked up zijn (egoïstisch I know)
ik had het hier gister met mijn vriend over, door dit virus komen echt alle gebreken van de moderne maatschappij naar voren. In Amerika inderdaad de mensen zonder zorgverzekering, en de mensen die toch maar doorwerken omdat ze zich geen vrije dagen kunnen veroorloven door hun financiële situatie. In Nederland ook zoveel zzp’ers, kleine bedrijven, grote bedrijven waarvan de werknemers de dupe worden ipv te schrappen in het salaris van het management (ik noem maar wat). Ik hoop echt dat dit de aanleiding wordt als iedereen weer beter is om blijvend dingen aan te pakken en te veranderen.
Ze kunnen in Amerika beter op zoek gaan naar een vaccin om de eigen bevolking wat meer bij te brengen.
Ik hoop het ook, maar vermoed van niet. Het kan altijd gauw weer vergeten worden zodra het goed gaat lijkt het wel.
Ik hoop het ook.
Alle sportfaciliteiten moeten sluiten staat nu op NOS, dus de lessen zullen toch niet doorgaan als het goed is.
Ik heb al een Skype-wijndate gepland staan voor komende week. Misschien kunnen we ook een online dansfeest organiseren met het forum.
Ik ben daar nu ook. Waar zit je kennis? Ben idd benieuwd of ze nog wel naar huis kan komen, misschien als ze dichtbij een grote stad is. Mij lukt het niet want alle binnenlandse vluchten/ boten zijn geannuleerd (maar ik hoef ook nog niet terug).
Ja met een gemeenschappelijke FF partyplaylist en die tegelijkertijd aanklikken en afspelen en een tag op insta :’)
Slettendisco tegen corona.
Huisgenoot is alweer terug:
‘Dankzij mensen zoals ik hebben bedrijven tenminste nog omzet en gaan ze niet failliet.’
Oh ja vanwege die 3 euro die je aan drop hebt uitgegeven zeker
die naam ligt gevoelig op FF.
Ik snap dat het nodig is, maar ik ga de late night shows wel missen :’)
Nja ze wouden met ons overleggen. Als wij wel wouden gaan ging het gewoon door… Maar heb me afgemeld en er zijn nu meer afmeldingen dus het gaat helemaal niet meer door.
Vriendin van mij komt nog steeds met het argument dat er jaarlijks meer mensen overlijden aan de griep
I cant i cant
Ik durf btw ook nergens te solliciteren nu… denk dat als ze me willen ik toch niet gelijk op solli mag.
Vooral de action… die gaan zeer zeker niet failliet.
Bij de kop ‘Kabinet stevent af op sluiting scholen’ zie ik allemaal politici voor mij die al dobberend op zee in een grote storm zijn beland en allemaal een zuidwester op hun kop hebben met Rutte lachend aan het roer. Corona is dan de wervelstorm die Nederland opraast.
Krijg net mail dat alle Basic Fits dicht gaan
Volgende week zou hier een feest zijn, maar dat is natuurlijk afgelast. Nu gaan de organisatoren volgende week een livestream houden, zodat iedereen in de huiskamer toch een beetje kan feesten. Vond ik wel een leuk idee!