Coronavirus #2

Ach, ze hebben vaker in the heat of the moment rare dingen uitgesproken. Heb het zien aankomen en uren getwijfeld of ik het zal melden, maar durf gewoon in deze tijd niet te werken. Durf niet eens naar de winkel.

1 like

Ik tegen huisgenoot: JE GAAT NU TOCH NIET NAAR DE ACTION?? De overheid heeft aangeraden om je niet onder de mensen te begeven als het niet nodig is.
Huisgenoot: ja maar ik heb van die en die (buitenland) gehoord dat alles op slot gaat dus ik wil nog even handzeep kopen.
Ik: ja weet je hoe dat komt? Omdat mensen advies zoals dit zijn blijven negeren, daarom moet straks alles op slot. En we hebben zeep voor ruim twee maanden in huis.
Huisgenoot: okee. Maar ik wilde ook nog wat drop kopen.
Ik: …
Huisgenoot: ik denk dat het niet zo druk is, want het is zondag.
Ik: …
Ik: okee als je toch gaat wil je dan ook even die ene thee meenemen?

17 likes

Teeeering.

Ik ben niet eens verbaasd though.

31 likes

Vind het zo irri dat mn dansleraar komt met " Eh ja wat willen jullie? " en dat er nu een discussie ontstaat in de groepsapp.
Gast zeg gwn het gaat niet door en ga niet voor die paar mensen die wel komen les geven. Want die les moet je na dit alles opnieuw geven.

2 likes

AmErIcA fIrSt
Gatver wat een walgbak die man

8 likes

En daarom vinden alle rampenfilm plaats in Amerika. De rest van de wereld is al uitgeroeid.

2 likes

Rot dan ook lekker helemaal op uit Europa en ga je eigen vaccin maken

16 likes

Sorry hoor maar als er van de hele mensheid alleen de amerikanen overblijven dan kunnen we net zo goed al gelijk opgeven.

35 likes

Is eigenlijk bekend hoe laat ze gingen overleggen? Cq persconferentie komt?

Mijn werk gaat vanaf morgen dicht (groot horecabedrijf), is vandaag besloten
Voor onbepaalde tijd :flushed:

Zelfs met vaccin is Amerika echt fucked. 27 miljoen mensen hebben geen verzekering voor de gezondheidszorg, 38 miljoen mensen leven rond de armoedegrens. Daarnaast worden ze nu bestuurd door een achterlijke regering met een oranje Cheeto als hun leider.

42 likes

Ik was als een malle aan het zoeken naar de Brabantse persconferentie en heb toen per ongeluk 20 minuten lang die van de vorige keer zitten kijken. Toen las ik dat deze last minute is afgelast. Vind maar irritant. Ik zit op het randje van het afmelden van een aantal afspraken en wil eigenlijk gewoon duidelijkheid of een knoop doorhakken. Bij de minste nieuwe maatregel die voor mij van toepassing is ga ik zelf vrijwillig in quarantine/isolatie denk ik.

Ja dit heb ik ook. Heb een verjaardag om 15.30 en ik weet niet of ik nou wel of niet moet gaan. :")

1 like

Hahah die fout maakte ik net ook. Denk dat het later op vandaag ergens een persconferentie vanuit het kabinet komt.

Ok sorry dat ik dit forum gebruik als planning maar
Stel je hebt komende week een tandartsafspraak staan

• Ik ga sowieso (controle etc)
  • Ik ga alleen bij spoed (pijnklacht)
  • Ik ga sowieso niet

0 stemmers

Omg precies dit heb ik ook als vraag haha

3 likes

Ik heb me toch maar met pijn in mn hart afgemeld van de dansles.

Ben afgelopen vrijdag naar de tandarts geweest in Brabant voor 3 gaatjes maar heb van te voren wel gebeld. Over het protocol en om mijn twijfel aan te geven, ze hebben mij ervan verzekerd dat er geen verkouden of zieke mensen zijn binnen geweest, geen patiënten zijn geweest die positief getest zijn en er zoals altijd uiteraard wordt gelet op hygiëne etc.

Aaaaw! Kom maar voor mij dansen dan.

1 like

Ik had voor komende week een afspraak staan, maar die is afgezegd door de tandarts :stuck_out_tongue: Ze nemen alleen spoedgevallen aan.