Coronavirus #2

Vriendin van mij zei dit ook :roll_eyes:

Ze heeft geen familie in risicogroep blijkbaar. Ik zei: daar krijgen mensen een griepprik voor. Maar oké, ga jij dan maar aan mijn chronisch zieke familieleden uitleggen dat ze zich niet aan moeten stellen. Spreek ik je wel weer als ze doodziek zijn.

Heb echt 0 geduld voor deze discussie.

4 likes

Mochten we binnenkort weer een cultureel leven hebben dan tipt NOS dit:

5 likes

Ik heb een vriendin die letterlijk zei:
‘Het is een griep, kut als je het krijgt dan zien we je over 2-3 weken wel weer en anders ga je dood. Dat is natuurlijke selectie.’

Ik erger me ook aan mensen die compensatie willen voor hun Museumkaart. Oh en aan mijn nichtje van 16 die stiekem op stap ging terwijl dat niet mocht van mijn zus.

2 likes

Nou inderdaad. Zucht

Wow hebben wij dezelfde vriendin. Dat van die natuurlijke selectie zei die van mij ook letterlijk. Ondanks dat het een supergoede vriendin van me is, vergeef ik haar die opmerking nooit.

Ja vreselijk hé dat soort uitspraken
Tot dat het iemand betreft in hun eigen sociale kring

4 likes

Ik had al weinig vertrouwen in de mensheid maar sommige acties nu… In België zijn alle horeca gesloten en de sportcentra/niet-essentiele winkels in het weekend. En nu zijn er mensen die als oplossing hebben om dan maar naar Brabant te gaan om op restaurant te kunnen of om te gaan sporten… facepalm

Nee inderdaad.
Een andere vriendin is continu in paniek omdat haar moeder leukemie heeft en nu revalideert vanwege hersenbloeding. Pleurt op met je natuurlijke selectie.

4 likes

Ik sprak gisteren een ver familielid, getrouwd met een achterneef. Zij is Chinees en volgens haar is een bekend gezegde daar dat mensen pas huilen als ze hun eigen kist zien. Wel accuraat.

1 like

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik werk net als @punaise bij PostNL en heb eigenlijk nog vrij weinig gehoord. Mijn leidinggevende is ook nog eens op vakantie, dus dat is op het moment ook geen punt van informatie.

@lantaarnpaal Ik werk zelf bij de brievenafdeling, maar daar is ook echt nauwelijks wat gecommuniceerd en mijn collega’s hebben het er ook echt niet over gewoon.

Dat was hier al het geval, zei m’n man. Overal rennende kleuters met snotneuzen die overal aanzaten. Maar gelukkig kunnen ze niks overdragen…

Mijn 2 daagse dagbehandeling bij een GGZ instelling gaat tot 3 april niet meer door omdat ze dicht gaan. Ik weet even niet meer waar ik het moet zoeken.

26 likes

Sterkte! :heart:

1 like

Diep van binnen hoop ik uit puur egoïstische redenen dat de scholen open blijven: namelijk dat ik niet wil dat Wilders gelijk krijgt.

3 likes

:heart::heart::heart::heart: knuffel

1 like

Als we digitaal iets voor je kunnen betekenen het gewoon aangeven :heart:

2 likes

Vrienden van me vroegen of ik gister mee op stap ging, want het zou wss de laatste keer in lange tijd worden. Hell no dat ik op stap ga, beter safe than sorry. Snap dat dan echt niet he…

2 likes

:heart:

1 like

Bij mij is ook alles afgezegd :sob:

5 likes