NEEE PIZZA AFDELING WAS HARTSTIKKE VOL! sowieso vries producten in overvloed
Heb een heerlijke pizza Hawaii gehad vanavond.
NEEE PIZZA AFDELING WAS HARTSTIKKE VOL! sowieso vries producten in overvloed
Heb een heerlijke pizza Hawaii gehad vanavond.
Dom en onnodig. Het is zo makkelijk om m.b.v. een headset ‘samen’ te gamen vanuit ieders eigen huis.
Frankrijk sluit ook alles. Wordt een kwestie van tijd dat het hier zo wordt denk ik.
Vanmiddag waren er nog heel veel!!
@FISSA
Ja toch, ik vind het zo kut gewoon.
@DeFourneau
Ja ook dat nog inderdaad! Gewoon via discord en hoppa.
Blijkbaar hebben deze domme Nederlanders dat wel nodig, dat iets ze wordt opgelegd ipv zelf hun verantwoordelijkheid nemen.
Bij de AH waar ik was waren de stapels opmerkelijk lager dan anders, maar in één oogopslag waren er nog wel diepvriespizza’s.
Alle applicaties en programma’s waar we mee werken zijn alleen bereikbaar vanaf het netwerk van het bedrijf. Ik hoop dat ze dit weekend nog beslissen om dat open te zetten.
Ah ik heb me hier dus de hele dag over zitten opvreten terwijl mijn vriend aan het werk was en me voorgenomen om er stevig met hem over te praten vanavond. Toen kwam hij net thuis en zei hij meteen al dat hij zich verschrikkelijk schuldig voelde dat hij de hele dag een druk café had staan draaien en de mensen die kwamen het echt niet serieus namen. Even later hing hij met de eigenaar aan de telefoon om hem op zijn verantwoordelijkheid aan te spreken. Nu even afwachten hoe de komende dagen ervoor staan, maar zelf hoeft hij gelukkig de komende dagen geen dienst te draaien en kunnen we allebei binnenblijven. Zijn collega’s beginnen ook te klagen dus hopelijk worden er snel beslissingen genomen.
Corendon heeft trouwens alle vlieg- en cruisevakanties tm vertrekdatum 31 maart geannuleerd, reizigers krijgen een tegoed wat ze op een later moment (geen eindatum) in mogen zetten. Komende week besluiten ze wat ze met reizen de week erna doen. Goed besluit denk ik. Gok dat tui en sunweb enzo ook wel zullen volgen eerlijk gezegd…
Denk jij dat de scholen en opvang in Nederland komende week zal sluiten (muv opvangmogelijkheden voor werk zoals in België)
0 stemmers
Anders, namelijk ik denk dat scholen formeel open blijven (hogescholen en universiteiten zijn nu officieel ook open, alleen wordt het onderwijs op een andere manier verzorgd) maar dat het onderwijs op een andere manier zal worden aangeboden. Dat is wel waar ik me mentaal op voorbereid in ieder geval.
Eigenlijk ‘jammer’ dat het dit weekend best mooi weer is. Mensen krijgen een beetje lentegevoel en willen massaal erop uit en op terrasjes gaan zitten. Terwijl als het pijpenstelen zou regenen mensen uit zichzelf meer binnen zouden blijven. Ook de mensen die zo licht denken over Corona.
Zoals mijn dochter, zit op SO. En eerlijk gezegd, 7 dagen in de week haar hele dagen thuis hebben gaat ons ook geen goed doen. Ze heeft de structuur van school heel hard nodig. Maar uiteraard als het wel zo is dan dealen we ermee en hopelijk komen we er allemaal goed uit en kan ze daarna weer de draad oppakken.
Edit: ze heeft uiteraard ook schoolvakanties maar dan gaat ze 3 dagen naar een speciale BSO, als die ook dicht gaat wordt dat wel vervelend voor haar qua continuïteit.
Mijn vriend kuchte net 2 x (na het roken van een sigaret) en toen zei die “ohooh droge hoest, waar is de thermometer?”
Hij had 36,2 dus hij zal het wel redden, moest wel lachen om z’n directe zorgen.
Regering wil dat kinderen met ouders in de zorg etc. Worden oogevangen op school. Ouders hebben deze week door moetrn geven of ze vitaal beroep hebben en dus opvang nodig hebben.
Ik bereid me vast voor op een mogelijk complete lockdown hoor over 1-2 weken, je weet maar nooit. Koop nu nog even snel alle dingen zodat ik genoeg hobby’s te doen heb straks thuis, als mogelijk alle winkels ook dicht zijn en het niet meer kan. (Kwam hierop door een Askreddit waarbij ze aan mensen in lockdownlanden vroegen wat ze wilden dat ze nog hadden gedaan voor die tijd.) Ben een homegym aan het samenstellen, spullen voor de moestuin, puzzels, breinaalden, boekenbon opmaken. Lockdown of niet, ik vermaak me wel. Tot mei, joejoe. Ik hamster liever hobby’s dan pleepapier.
Ik werk op een basisschool, wij zijn al voor onbepaalde tijd gesloten ivm besmetting van een ouder. Alleen kinderen van ouders in de zorg mogen nog komen.
Alle collega’s moeten wel komen en online lesgeven, als je ziek bent/klachten hebt moet je thuiswerken. Ben heel benieuwd wat ik met m’n kleuters moet gaan doen online
Ik moet volgende week terug naar Nederland… Heb er 1.5 dag over gedaan om een vlucht te kunnen boeken. Er is grote schaarste aan medicatie of uberhaupt gezondheidszorg hier en dit is waarschijnlijk een van de laatste vluchten naar Nederland nog voorlopig. Ik zou minstens nog tot mei hier werken dus dit is echt even een shock.