Coronatopic #5

Uhhhhh ik ook niet :tired_face:

Ik ben ook echt mega egoïstisch maar ben echt bang dat als dit allemaal zo gebeurd er weer vet veel maatregelen zijn als ik mag bevallen eind augustus/begin september :grimacing:… en dat wil ik niet.
Beetje egoïstische reden maarja :see_no_evil:

2 likes

Ja in haar situatie zou ik ook echt peentjes zweten van dit soort nieuws :see_no_evil::crazy_face:

En los daarvan natuurlijk ook voor oudere familie leden, überhaupt ouderen/kwetsbare, de zorg, de economie… maar eerlijk … is toch die bevalling/datum/periode
Het eerste waar ik aan denk hihi :see_no_evil::yellow_heart:

Stel we krijgen weet een piek dan ben ik echt heel benieuwd of die weer net zo erg wordt als de eerste of dat we er nu beter op kunnen anticiperen omdat we nu meer kennis hebben dan in maart :thinking:

1 like

Ik had gister bij mij in de winkel een man die bij binnenkomst zei: maar de 1 1/2 meter maatregel is er niet meer! En echt in discussie ging bloedserieus :woman_facepalming:t3: Terwijl wij alles zo netjes mogelijk proberen te regelen zodat het ook voor de klanten veiliger blijft.
Heb maar gezegd dat hij dan vast een andere persconferentie heeft gezien als degene die ik heb gezien :woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3:

2 likes

Ah heel logisch toch dat je daar als eerste aan denkt!

@blair: ik denk wel dat we dan beter kunnen anticiperen en het anders zal gaan als bij de eerste keer. Denk bijvoorbeeld niet dat ze de (basis)scholen weer dicht zullen gooien, wat voor veel mensen natuurlijk ook al veel scheelt met thuiswerken bv.

2 likes

Ik vind dat we nu wel heel hard van stapel lopen met alle versoepelingen inderdaad. Versoepelingen wat de regels binnen Nederland betreft vind ik op zich prima maar om nou alle grenzen open te gooien voor elk land dat is toch vragen om een nieuwe uitbraak? Nog lang niet alle landen hebben het virus onder controle?

2 likes

Volgens mij gaat het in de landen van dat lijstje wel redelijk, ik heb het artikel verder niet gelezen maar Amerika (Zuid en Noord) staan er niet in. Alleen die Britten hoef ik niet.

Omg… wat was dat naar zo’n coronatest!!!

Maar goed, het zekere voor het onzekere nu ik een dikke slijmkeel heb.

Ik moet zeggen… Ze zijn enorm creatief.

3 likes

Ik vond de theorie dat Covid 19 stond voor: “Certificate of Vaccination Identification by Artificial Intelligence”, ook wel mooi. AI was gevonden omdat de A de 1e letter in het alfabet is en i de 9e.

5 likes

Maar waar staat de D dan voor? :thinking: Of is Identification de I en de D. Maaar waar komt Artifical Intelligence dan vandaan.

Ja I en D zijn van allebei van Identicication. En Artificial Intelligence (AI) staat erachter uitgelegd, zijn de 1e en 9e letter van het alfabet.

Aah ja ik las natuurlijk weer eens te snel. Prachtige theorie.

Loll ik wil beeldmateriaal :joy:

Oke:
images.jpeg

25 likes

Omg ik wilde net bananen kopen maar alles was uitverkocht, vraag me nu af of er viruswaanzinnigen bij mijn supermarkt komen

6 likes

Daar moet ik ook steeds om lachen. Iedereen gilt maar schapen en we zien de waarheid niet, maar de helft van de virus waanzin mensen die kopieert gewoon klakkeloos teksten van andere mensen. Of reageren overal met dezelfde argumenten. Wie is hier een schaap

Dit is best interessant.

De prijs voor het niet krijgen van corona valt op zich wel mee eigenlijk, mits ze dit allemaal waar kunnen maken natuurlijk. En verder werkt dit alle complottheoriegekkies direct in de hand denk ik, genieten.

Ik heb een hele specifieke vraag lol. Ik word morgen getest, en ik vraag me af of ik mijn septum-piercing van te voren uit moet doen of dat dat niet hoeft. Ben het vergeten te vragen aan de telefoon. Iemand toevallig enig idee?