Hahaha we hebben al geappt dus ga het niet nog een x typen maar volgens mij zaten schoonmakers hier ook bij hoor!
Ondersteunend, dus denk het wel. Ik ben benieuwd of we het krijgen.
beetje offtopic maar ik ben niet zo pro-lonen omhoog (omdat dit nu in zoveel sectoren speelt)
ik denk dat investeren in (gratis) publieke voorzieningen effectiever en beter is, FE gratis kinderopvang, minder zorgkosten, betaalbaar OV etc etc
Ik werk in een apotheek en heb ook geen recht op de bonus. Vind t wel balen had het wel gewild Haha, maar ja in de ziekenhuizen hebben ze echt kei en keihard gewerkt dus daar verdienen ze het veel meer vind ik.
Je hebt in alle bedrijven een koffieman/koffievrouw ook echt
Heb je bij het bedrijf waar je werkt een koffieman of koffievrouw?
- Ja
- Nee
- Ik ben zelf koffievrouw/man
0 stemmers
Bij ons komt gewoon de gepensioneerde vader van een collega een keer per week als bezigheidstherapie dat doen. Eerst was het de gepensioneerde vader van een andere collega maar die ging toen met zijn forever pensioen. Is dit ook een koffieman dan?
Ik ben mān eigen koffie vrouw, zet gewoon drie keer per dienst een pot en lurk hem in mān eentje leeg
Hallooo professioneel barista hier waar is mijn bonus?!
Bij mij is er alleen iemand die het automaat schoonmaakt en bijvult maar weet niet of dat telt haha. Zij zetten geen koffie iig
ja bij mij ook dit, maar die mensen doen veel meer daarnaast
niet dat dat hun enige taak is haha
Haha bij mij is het wel gewoon hun werk, maar ik werk met 10000 anderen samen in gebouw dus genoeg werk voor ze
Als ik die test elke dag zou moeten neem ik ontslag, serieus. Ik wil echt nooit meerš
Jemig, ik zou dan echt ontslag nemen. Collega van mij wil ook dat iedereen getest wordt. Ik heb haar gezegd dat ze niet lekker is in dr hoofd.
Hahaha hoe zien ze dat ook voor zich, meteen de uitslag lukt nooit. Of moet je al om 7u sochtends komen zodat je om 9u kan starten. Of niet, en terug naar huis moet.
We rijden net de stad weer in en hier bestaat Corona in ieder geval niet meer, dus ik snap niet waar jullie je zo druk om maken
Hier stonden ze vandaag bij de jumbo de strepen tape om anderhalve meter afstand te houden in de rij voor de kassa van de vloer af te schrapen
Bizar hĆØ? Ik liep gisteren rond 23u naar huis vanuit een parkje in de buurt (Xberg) en het was overal zo stervensdruk! Aan de ene kant vind ik het heel fijn om weer een soort van normaliteit te hebben, maar aan de andere kant zitten we gewoon wel nog steeds midden in een pandemieā¦
Met drie man in de lesauto (met heen en weer brengen) moet ik een mondkapje op. Went die benauwdheid? En de hoofdpijn? Na tien minuten al. Zijn er tips en tricks om het geheel iets comfortabeler te maken of went het gewoon?
Het went! Gewoon rustig in en uitademen en lekker kletsen, als je praat regelt je ademhaling zichzelf. Succes!