Ik heb T gemist, is er iets boeiends gezegd?
Anders lees je ff terug, sgat.
Ugh
Niet te hard juichen als PSV een doelpunt maakt en geen psalmen in de kerk, zoiets
Gebeurt toch niet
Zouden er iets teveel mensen tegen al die maatregelen zijn geweest en wil Markie graag nog een paar jaartjes premier zijn?
Blij voor de mensen in mijn ouders kerk, een trauma overgehouden aan 18 jaar mijn moeders valse psalmen aanhoren. Twee keer per zondag zelfs!!!
Vandaag kwam ik bij een winkel waar freaking RUITENWISSERVLOEISTOF als hand- en winkelmandontsmetmiddel bij de ingang stond. En het was nog wel een drogist, daar zou je toch beter verwachten (misschien zat er wel gewoon iets ‘goeds’ in de fles maar dan nog ?!?!)
In het algemeen voor supermarkten is er geen maximum, maar elke supermarkt moet wel 1,5m afstand kunnen ‘garanderen’, dus ik neem aan dat er per winkel wel een maximum is. Het is meer dat als er een heel grote winkel is, dat daar misschien wel meer dan 100 mensen in mogen als dat qua afstand lukt
Edit: Net als dat er in een kleine concertzaal minder mensen mogen dan in een hele grote concertzaal. Die grote concertzaal hoeft ook geen 100 mensen aan te houden, als ze de afstand maar kunnen garanderen
Volgens Mark zijn de supermarkten al goed ingericht op 1,5 meter. Ik weet niet waar hij boodschappen doet maar bij mijn supermarkt is het maximum allang los gelaten Staat niemand bij de deur te controleren meer op aantal mandjes en wagentjes
Ja oké, dat is in de praktijk wel waar. Al zijn er bij mijn supermarkt wel nog minder mandjes dan normaal (maar er wordt niet meer gecontroleerd)
1,5 meter blijft de norm. Dus denk dat die regel blijft, max met 1 iemand buiten je huishouden als je met meer bent 1,5 meter afstand.
Mijn grote vraag: mogen we weer met 3 personen naar de IKEA ?
Stom
Is er nu eigenlijk ook iets bekend over het zingen? Voor koren/kerken ed? Kon het op google niet zo snel vinden? Geen recente (vandaag) update althans.
Jawel, geen psalmen in de kerken toch? Zoiets werd wel gezegd
Jaa dacht ik dus ook? Maar lees het nergens terug… moet misschien nog ge-update worden…
Dit staat in de NOS-app over zangkoren, ben niets over kerken tegen gekomen
Edit: oh Rijksoverheid zegt dat de regels voor zangkoren nog komen: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/vraag-en-antwoord/persconferentie-coronavirus-nieuwe-regels-per-1-juli-2020-in-eenvoudige-taal
Ik ga zo met de auto naar een teststraat voor mijn vriend. Ik ben benieuwd. Hij heeft wat milde klachten zoals verkouden en keelpijn. Het zou hooikoorts kunnen zijn, maar dan is dat pas voor het eerst in zijn leven.
Hij heeft klachten dus mag hij niet naar kantoor, daar werd ook al geopperd om te laten testen.
Ja dat helpt niet veel voor de gemoedsrust.