Mag je nu dus wel met je vriend/vriendin/partner buiten zonder afstand zonder officieel samen te wonen?
Dit is toch alleen maar om āhet volkā tegemoet te komen? Want ze hadden dit prima nog tot 1 september kunnen rekken (muv bepaalde maatregelen). Volgens mij ging iedereen daar al zoān beetje vanuit.
Ja en ook in de auto
Jezus waarom opeens alles weer zo soepelā¦ ik houd mān hart vast
Ik hoopte juist dat ze het tot 1 sept gingen rekken
Aah gelukkig! We ādurvenā dat nog niet omdat we niet officieel samen wonen
Ja ik weet niet?
Een aantal zullen toch op vakantie gaan denk ik?
Of moeten ze verplicht thuis blijven? Of wat is het idee?
Ik heb bijna de heel conferentie gemist en zie het ook (nog) niet op de site van de Rijksoverheid, is er nog iets gezegd over thuiswerken?
Zoveel mogelijk thuis blijven werken (indien mogelijk)
Ik snap er niks van 1,5 meter is cruciaal, maar wel met zān allen in de trein? edit: laatst keek ik een documentaire en die viroloog zei die mondkapjes bij jullie zijn echt alleen maar symbolisch dus daar hebben we dus weinig aan.
Jongens we zijn samen de dijk!!
RTL weer met domme vragen.
Ik denk dat het anders niet te doen is als er weer meer mogelijk is
Landgenoten!!!
Jaa dat gebeurt altijd als er iets gebeurt in het land (bijv de mh17 ramp, dan komen ze terug van reces)
Huh ik keek even niet en nu staat Irma er ineens weer haha
Hahahaha wat rutte die ligt te knuffelen met macron
Ze zorgen ervoor dat er altijd een team in NL blijft om snel beslissingen te maken wanneer het nodig is. En van Rutte is bekend dat hij in de zomer deels in NL, deels in Duitsland op vakantie gaat dus die kan snel terug zijn mocht dat nodig zijn.
Ze wisselde ook wel heel rap, toen ze aankwam was ze al aan het tolken
Agh de helft vd mensen wil ook geen vaccin