Coronatopic #5

Hoezo?!1! Die kunnen toch gewoon werken? Ze mogen juist méér werken!!1!
Zie niet hoe die beperkt worden.

1 like

Nu gaat iedereen weer heeeelemaal los met alles.

Mijn schoonmoeder wordt vandaag getest, heeft lichte klachten (verhoging, keelpijn, diarree) sinds gisteren. Verwacht met deze klachten dat ze het niet heeft, hopelijk wordt ze snel gerustgesteld.

Haha t erge is dat wij juist moeten sturen op teveel overuren dus het is geen oneindig feestje :crazy_face:

1 like

Oh dan heb ik je verkeerd begrepen. Het OMT wordt inderdaad niet opgeheven, alleen de Mccb. Dat gaat verder in ministeriële onderraden totdat het weer nodig is om samen te komen in een Mccb.

1 like

Die Bolsonaro is ook niet echt een helder licht. Afschuwelijke kerel.

2 likes

Ik hoop echt zo dat tieners niet tot september nog afstand moeten houden van elkaar maar dat ook gewoon eerder alweer mag

1 like

Gaat de persconferentie van woensdag nou nog wel door of niet meer?

Hoop echt dat ze zeggen dat je, indien je met eigen vervoer kunt reizen, weer op kantoor kunt werken mits je 1,5 meter afstand kunt garanderen als werkgever. PLEASE

1 like

Ja wel, dit is een wat ouder artikel. Had hem meer gelinkt omdat er informatie in staat over de mccb

1 like

Dit maakt me zo kwaad. Studenten sluiten ze van 3 tot 8 op omdat dat de maas in de wet is om tussendoor nog even te kunnen toetsen, maar je mag dan straks wel lekker met de trein naar het strand.

Nouja het ging mij niet om naar het strand gaan, maar dat ik ook weer een keer naar mijn werk kan

Oh ik doelde ook niet op boos zijn op jou hoor! Maar dat dit zo neer gezet wordt in het nieuws…

1 like

Ik vind het weer een sterke column van Sander.

8 likes

überraschung

1 like

Heb je de uitslag al? Hopelijk voel je je snel beter!

Yes uitslag was negatief! Hele opluchting gezien onze vakantieplannen.
Ik ben wel nog ziek, ik hoest vooral echt heel veel.
Dus ik heb me voor morgen ook ziek gemeld op werk en hoop dat het daarna beter gaat en ik weer kan werken :).

2 likes

Gelukkig, beterschap!

1 like

Nog maar 48 patiënten op de IC. De daling blijft wel echt doorzetten, echt heel fijn. Ik ben benieuwd of/wanneer we op het punt gaan komen dat er geen IC patiënten zijn.

1 like