Tim den Besten is er ook, plaatst veel in z’n stories op insta. Volgens mij zijn er flink wat heftige clubjes aanwezig.
Ja echt he! Iemand die ik ken heeft haar peuter hier mee naar toe gesleept Dat je er zelf wilt gaan staan moet je lekker zelf weten. Maar ga niet je kind in dit soort onvoorspelbare situaties zetten
Ik vond het de eerste 15 minuten best heftig en lastig ademen maar nu na ruim 40 minuten ben ik er aan gewend. Ik heb ook een stoffen handgemaakte
Heeft iemand een goed stuk over de coronawet? Ik vind het lastig er een mening over te vormen, aan de ene kant ben ik tegen zomaar noodwetten invoeren, maar ik ben niet tegen de maatregelen an sich. En ik weet ook niet wat het verder kan betekenen. Alles wat ik op Google tegenkom lijkt nogal complotachtig.
Ik weet niet of de tekst alleen de zien is voor abonnees, anders moet je me even een berichtje sturen dan kan ik de tekst copypasten
Dan ben je toch niet goed? Als het uit de hand loopt, ben je echt de pineut
Ik vind t wel stom als mensen gaan lopen rellen en het daardoor uit de hand loopt.
Bedankt! Ik heb alleen die van de Volkskrant kunnen lezen maar die geeft al goede informatie.
Ja ik zat echt vol verbazing dat ik fotos van haar zag inclusief kind. Tuurlijk hoop je niet op rellen maar er hoeven een paar idioten tussen te zitten en je bent de sjaak
Ik vind het wel irritant dat er in krantenkoppen nu wordt gesproken over dat voetbalsupporters van verschillende clubs aan het rellen zijn. Je ziet echt nergens shirts of sjaals van een voetbalclub. Hoe weten ze dan dat het voetbalsupporters zijn?
Precies.
Heel erg, maar bij dit soort mensen denk ik altijd: ik hoop maar dat je een heftige vorm van corona krijgt (zonder onschuldigen te besmetten), dan zul je daarna wel anders piepen. Iedereen zit ook helemaal op elkaar, aan elkaar.
Ik wou trouwens nog even mededelen n.a.v. mijn hevige verkoudheid/niet fitheid en ziek melden dat ik ook getest ben (vond het echt reuze meevallen) en ik word net gebeld dat ie gelukkig negatief is nu nog een beetje uitzieken met mijn hoofd vol snot en ben weer good to go.
Ik had een beetje een loopneus maar ik ga over een week op vakantie dus dacht toch maar laten testen, dus dat doe ik morgenochtend.
Maar ik ben ondertussen echt helemaal ingestort zo ziek voel ik me. Ik hoop dat ik gewoon rust moet nemen en dat helpt (had 't nogal zwaar laatste tijd) maar ben er echt bang voor.
Ik mag iig morgenochtend langs, enige optie was met de auto trouwens terwijl de locatie aan het centrum is. Dichtstbijzijnde optie voor met de fiets was 25 km verder.
Ze zeiden aan de telefoon trouwens dat ik binnen 48 uur gebeld ga worden met de uitslag.
Ja was bij mij ook zo. Gisteren kwart voor 2 getest, vandaag om half 7 gebeld! En de test valt echt wel mee, zo voorbij!
Hmm bij mij zei hij 24 uur. Belde vanochtend meteen al om 09:00, geen wachtenden voor me, maar vandaag zat al helemaal vol. Dus morgenvroeg, hoop dat het meevalt! Ben wel ‘blij’ dat ik nu verschijnselen heb zodat ik meteen kan testen. Die onzekerheid vind ik een dag al irritant.
Om hier op te reageren op Android kan je het niet (altijd) apart uit zetten maar als je Bluetooth uitstaat dan werkt het sowieso niet, mocht je hier liever geen gebruik van maken.
Pff m’n vriend heeft sinds vanavond koorts. Verder vooral last van z’n buik, geen verkoudheidsklachten. Morgenvroeg toch maar bellen voor een test. Ik heb zelf nergens last van, maar het lijkt erop dat ik nu ook thuis moet blijven…
Haha denk dat ook echt, zulke gedachtes. Word er echt woedend van
Jammer dat er geen boetes waren
Snap trouwens echt niet dat mensen klagen, je kan vrijwel alles doen nu. Ik kwam uit de V.A.E. waar er een nachtklok was en kwam naar NL in de corona piektijd (april) en kon echt veel meer doen al hier vond ik.
‘liggen op de IC’ bedoelen ze denk ik
Gezellieeee!